Svenska
Gamereactor
nyheter

Bandai Namco har fått en ny logotyp - som nätet hatar

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Det händer titt som tätt att företag byter till nya, modernare logotyper. Nu har turen kommit till Bandai Namco som valt att byta ut den klassiska i orange, gult och rött. Från och med i april nästa år kommer den ersättas med en lila pratbubbla. På olika forum och kommentarsfält runtom på nätet är det mestadels negativa tongångar.

"The new logo's speech bubble motif, "Fukidashi" in Japanese, expresses the potential of the brand to connect with people around the world and inspire them with amazing ideas. The speech bubble also represents Japan's manga culture that has become so popular everywhere. The logo stands for our determination to communicate with fans worldwide, to connect with our fans, and to create entertainment unique to Bandai Namco", skriver företaget.

Kolla in den gamla och nya loggan här nedan. Vilken är egentligen bäst?

Bandai Namco har fått en ny logotyp - som nätet hatar


Loading next content