Svenska
nyaste
Atrás

Textkommentarer

Här inne kommenterar vi hemsidans nyheter, recensioner och sånt.

Enda spelet hittills där det har orsakat problem för mig är i Disney Dreamlight Valley, där har jag fått stänga ner spelet manuellt vid flera tillfällen. Skulle absolut vilja ha möjligheten att stänga av funktionen för individuella spel.

Bästa nextgen-funktionen hitills, hoppas PS5 får något liknande.

  • 0

Skriver det igen. Man kan ha mer än sex senaste titlarna på quick resume listan. Jag har lyckats komma upp i 15 olika spel på quick resume listan. Men tyvär fungerar denna quick resume lista fortfarande ruttet fast den skulle bli mycket bättre efter senaste lovade quick resume förbättringen en tid sen tillbaka 👎

Det ruttna är att spelen försvinner lite hur dom vill från listan. Senast hade jag 9 spel på listan under flera veckor. Men sen för nån dag sen när jag skulle fortsätta att spela ett spel från listan då är det bara fyra spel där?  

Det kan bete sig så här med att har man haft mindre spel som 4 spel på listan under en längre tid och sen senare när man startar ett annat nytt spel med quick funktionen då kan det spelet radera 2 av dom 4 som varit i listan under lång tid.

Så där har det hållit på ända sen quick resume kom till xboxen.

  • 0
  • ryst
  • ryst

In reply to: @friscus

Det ruttna är att spelen försvinner lite hur dom vill från listan. Senast hade jag 9 spel på listan under flera veckor. Men sen för nån dag sen när jag skulle fortsätta att spela ett spel från listan då är det bara fyra spel där?

Det är inte så att dessa spel har fått en update/patch då de försvinner?

  • 0

Ryst. Nej.

  • 0
  • zj
  • zj

Det var väldigt irriterande när man spelade Halo Infinite som totalt pajade när man använde Quick Resume. De skulle tydligen ha släppt en hotfix på det problemet, men det kvarstår för mig.

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!