Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Hur länge har du hängt på GR?


Blev medlem här inte fullt i starten men närapå när 1.0 lanserades (jag saknar verkligen den tiden) för lite mer än fyra år sedan. Var aktiv i stort sett hela tiden i början men sen slutade det i perioder. Mellan 05 - 06 och även delar in på 07 -året var jag som i princip död på det här stället.

Nu har dock intresset börjat torna upp sig lite för en comeback igen.
Vilket gör det kul att man känner igen några gamla bekanta "ansikten" som fortfarande hänger här =)

Sen givetvis så verkar det ju ha kommit många bra nya också som man inte sett sen tidigare vilket är positivt =)
Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0
Jag blev medlem 2004 om jag inte missminner mig. Kan väl inte direkt säga att jag har "hängt" här sen dess, dock. Har gått lite i vågor.
Kekekekekekekekekekeke
  • 0
Vart inne på sidan läst recensioner och liknande, men har inte orkat bli medlem förrän alldeles nyligen. Så jag är helt färsk.
  • 0
2 och ett halvt år, alla användare inräknade.
  • 0
Jag kollade in hemsidan då och då för 3 år sedan, men jag blev medlem för 2 år sedan och sen var jag helt inaktiv.
Sedan kom jag in som Jeramo sedan september -07.
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Kom och tänka på en sak. Jag hette BlacKOut när jag första gången blev medlem här, någon gång under 2003. Sedan gjorde jag ett stort misstag (helt omedvetet) och blev bannad, men fick en ny chans, så jag registrerade på nytt med användarnamnet, Th3 End. Detta var dock innan de hårdare reglerna infördes.

Tror jag blev medlem på nytt någon gång under år 2004.
  • 0
Jag har läst recensioner här i 3-4 år. Jag blev medlem för en månad sen kanske.
Bowser´s ultimate plan to take over the world - 1985. 1. Kidnap the princess, 2. Tell everbody where she is, 3. Put Mushrooms and Stars to help my enemy,4. ....,5. Yay the world is mine!!!
  • 0
Citerar mig själv från tråden "omröstningen".

Röstade 2-4 år eftersom jag hängt på Gr på riktigt i ungefär 3 och ett halvt år. Var med redan då sidan var som charmigast men var inte aktiv alls. läste bara nyheter och recensioner, kollade på sidan ungefär med samma intresse som för Aftonbladet.se. Har alltså hållt på med GR i klart över fyra år, men inte varit aktiv medlem.

Hängt här, på riktigt, har jag gjort i kanske 3 år
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Fyra år som moderator i februari.


Citerar PalmiZh:
Jag blev medlem 2004 om jag inte missminner mig. Kan väl inte direkt säga att jag har "hängt" här sen dess, dock. Har gått lite i vågor.




Medlemmen skapad: 2005-01-31 13:45:09
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Citerar Poindaxter:
Medlemmen skapad: 2005-01-31 13:45:09

kan du vara nsäll och kolla när jag skapade?
tror det var i Juni 2007 men är inte säker.
var en snäll pojk när AnZen försöker utnyttja dig
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Citerar Poindaxter:
Medlemmen skapad: 2005-01-31 13:45:09




Tack så mycket för det. Har alltid undrat det exakta datumet jag blev medlem. Visste att det var någon gång där årskiftet 2004-2005.
Kekekekekekekekekekeke
  • 0
Det är bara moderatorerna som kan kolla sånt va?
För jag har inte en aning
Luke, mah boi!
  • 0
Citerar Eternal:
Det är bara moderatorerna som kan kolla sånt va?

Ja.
  • 0
Om jag inte minns fel så var det juni 2006 jag blev medlem, rätta mig om jag har fel Pointy. Jag har dock läst nyheter och recensioner på sidan sedan 2005.
  • 0
Mitt första inlägg, om man använder sökfunktionen, är från februari 2005. Är dock säker på att jag har varit på sidan längre (Minns klart och tydligt HL2 recensionen tex), då kollade jag dock bara recensioner och nyheter så jag har ingen aning om när jag blev medlem.
  • 0
Blev faktiskt medlem i början av 2007, typ i Februari - Mars, men jag var aldri inne, utan började inte på allvar förrän i somras när Tipon tjatade så ^^
To Dare is To Do
  • 0
Första inlägget skrevs 2006/10/21.
Har läst nyheter sen förr men blev medlem ungefär när 2.0 infördes.
  • 0
2,5 år
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Sedan sommaren 2005.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
sen september -07
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar AnZen:
kan du vara nsäll och kolla när jag skapade?
tror det var i Juni 2007 men är inte säker.
var en snäll pojk när AnZen försöker utnyttja dig


Skapad: 2007-06-12 21:29:33
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Jag har ingen aning om jag ska vara riktigt ärlig, dock chansar jag på ett halvår eller nåt.
  • 0
Min första tidning är från sommaren -04, gick väl in på hemsidan för första gången inte alltför lång tid därefter. Osäker på när jag blev medlem (hursomhelst var det för att jag ville lira Dudley... xD ), men sommarn -05 gjorde jag mitt första foruminlägg, och då hade jag varit medlem ett bra tag redan.
Ska vi säga att jag har varit medlem i 3 år?
...
  • 0
2,5 år tror jag
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Poindaxter:
Skapad: 2007-06-12 21:29:33

tack så mycket då vet jag
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!