Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Hur länge har du hängt på GR?


Medlem sedan: 2006-03-12

Old school. Hade ett långt uppehåll då jag sysslade med annat men har nu hittat tillbaka på gammla dar.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Kommer fortfarande ihåg att jag läste om Halo 2 här för många år sedan, sen dess har jag hängt kvar här och läst nyheterna. Hade något konto i början men det blev jag av med och har inte brytt mig.

Är inte förrän nu på senare dagar som jag skapat nytt konto och satt mig här igen!
  • 0
Lite mer än ett år.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Ungefär 5 år, vart bannad ett x antal gånger av diktatorerna.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Polar Bear:
Ungefär 5 år, vart bannad ett x antal gånger av diktatorerna.

Låter konstigt då grejen med diktator är just att det det bara finns en härskare över gruppen
  • 0
För det har bara funnits en genom åren...
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Polar Bear:
För det har bara funnits en genom åren...

Då förstår jag din punkt ännu mindre
  • 0
Det är ett allvarligt problem.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Jag har hängt här sedan vintern 08 om jag inte minns fel. Men har inte brytt mig om att skaffa ett konto sedan ett par veckor tillbaka.
  • 0
Sedan 2004 någon gång.
I dont care if you die
  • 0
Började väl besöka GR vid slutet av 2006 kanske, registrerade sen 2007 antar ja
  • 0
2007
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Började läsa tidningarna 2005, började hänga på hemsidan 2006 och blev medlem 2007. Jag var ganska sen med att börja använda internet
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Våren 2007.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Sedan 2005
  • 0
i juli 2007 registrerade jag min förra användare, hade hängt här innan dock.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Jag hade ett äldre konto här i GR. Ska leta upp den. Jag blev medlem på nytt under decrmber tävlingen 2010.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Vart medlem sen 2006
-Never Argue With An Idiot, They Bring You Down to Their Level, And Beat You With Experience-
  • 0
Medlem sedan: 2005-05-19
  • 0
Jag tror jag har varit med sen början av 2007. Jösses Amalia. Många fina år!
Minns att det var ungefär samtidigt som jag hade provspelat Crackdown hos en kompis för att få prova betan på Halo 3. Underbar var överraskningen hur fenomenalt roligt Crackdown var. Lite tristare hur kapitalt man misslyckades med att ta fram bra uppföljare..
  • 0
16 år ...Sjukt hur tiden flyger. Den gamla Gamereactor ägde.
  • 0
sen 2009 tydligen. var 10 år gammal då, tiden flyger
"Övriga inställningar"
  • 0

Registrerade mig runt 03/04 första gången tror jag, har blivit några olika användamn sedan dess. På senare år har jag bara läst nyheter. Loggade in idag för första gången på fem år.

  • 0

Lurkat och tävlat sedan Psp-tävlingen där en dykare vann om jag inte minns fel! Saknar papperstidningen

  • 0

Hängt på sajten sedan 2006 (minst) och varit stolt medlem sedan 2007.

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!