Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Varför blev du medlem på Gamereactor?


Jag hittade ingen sådan tråd och kom på att det skulle vara kul att få veta varför du blev medlem på GR!

Jag blev medlem för att jag hade skaffat tidningen i typ 1 år och läste om den, så jag gick in och tittade runt och läste resencionerna först.

Sen såg jag spelet Dudley Jensworld och ville så gärna spela det.

Sen en dag så blev jag medlem och spelade mitt älskade spel på GR, och fick massa vänner, skrev i trådarna och bloggarna och hade jävligt kul!

Sen den dagen har jag varit medlem på GR, mest tack vare ett spel.

Så min fråga till dig är: Hur och varför blev du medlem?
Why change when you can have the same? *Avatarriddarna*
  • 0
Det är ju inte samma sak
Why change when you can have the same? *Avatarriddarna*
  • 0
Jag blev medlem för att min kompis, typ... Tvingade mig. Det var så det gick till, sedan dess har jag besökt sidan varje dag i mitt liv. Det roliga är väl att min kompis lade ner GR strax efter att jag började .
Good Better Benetton
  • 0
Jag blev medlem för jag hade tråkigt.
Don't ask no questions, don't ever tell no lies.
  • 0
Benetton, bra initiativ av din kompis
Why change when you can have the same? *Avatarriddarna*
  • 0
Citerar kolle92:
Det är ju inte samma sak


Det är tillräckligt mycket samma sak. Enligt mej.

Btw, så blev jag medlem för att jag spanat in Gamereactor i cirka ett halvår och kände att jag ville kunna kommentera texter osv.
  • 0
Jag hade läst Gamereactor och såg att dom hade en hemsida. Jag tittade vad det var och sen började jag lässa på fouromet, sen blev jag medlem.

Tillagt 2007-07-02 15:23:
Citerar Tailgunner:
Citerar kolle92:
Det är ju inte samma sak


Det är tillräckligt mycket samma sak. Enligt mej.


Enligt mig är det inte samma sak
  • 0
Citerar Tipon:
Jag hade läst Gamereactor och såg att dom hade en hemsida. Jag tittade vad det var och sen började jag lässa på fouromet, sen blev jag medlem.


Typ som jag altså...
Why change when you can have the same? *Avatarriddarna*
  • 0
Jag fick en länk till sidan av min polare. Han tyckte jag skulle läsa om något spel jag och han pratat mycket om. Och så var det med det.
Talk, well I heard talk is cheap. But like beauty, talk is just skin deep!
  • 0
Jag blev medlem på GR av en slump. Jag ville kommentera en nyhet, men man var tvungen att registrera sig för att skriva, så jag tog mig en minut och körde på. Sedan lämnade jag av enstaka inlägg då och då. Sedan blev jag aktivare när Julkalendern startade. Jag skrev mest i Gamereactor och spel-sektionerna. Övrigt började med lite senare.
Heil
  • 0
Jag levde i en drömvärld där jag trodde jag ville diskutera spel. Ack så fel jag hade.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Citerar Cruzen:
Jag gick i en drömvärld där jag trodde jag villw diskutera spel. Ack så fel jag hade.


Vad menar du?
Why change when you can have the same? *Avatarriddarna*
  • 0
Citerar kolle92:
Citerar Tipon:Jag hade läst Gamereactor och såg att dom hade en hemsida. Jag tittade vad det var och sen började jag lässa på fouromet, sen blev jag medlem.

Typ som jag altså...


Typ som för mig också då
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Citerar kolle92:
Vad menar du?


Att när jag väl blev medlem så diskuterade jag inte spel överhuvudtaget. Trots att det var därför jag blev medlem från början.

Jag vart fastklistrad i övrigt-forumets våld.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
  • V
  • V
Jag blev tillbedd av en kompis att spamma.

Vilket jag givetvis inte gjorde
YAWP!
  • 0
Nae, det bara blev så liksom. Jag skulle vara med i en tävling, sen typ halkade jag in här på forumet av en slump och trivdes och så... Och, som man säger, resten är ju historia...
Praise the lord, and pass the ammunition!
  • 0
Min kompis Gyst på gameractor tipsade mig om sidan och eftersom jag är en spel nörd så var inget tvivel om att jag skulle vara online hela dagarna.
Går ni in på mitt krypin och kollar på mina vänner. Där ser ni gyst. Då kan ni klicka på namnet och se gystens krypin. En annan sak jag är stolt över är att
Gyst blev medlemm månader före mig och jag har endå en stjärna mer än han!
Gamers don't die. They respawn!
  • 0
Citerar V:
Jag blev tillbedd av en kompis att spamma.

Vilket jag givetvis inte gjorde


Njas.
  • 0
  • V
  • V
Citerar Jonsberg:
Min kompis Gyst på gameractor tipsade mig om sidan och eftersom jag är en spel nörd så var inget tvivel om att jag skulle vara online hela dagarna.


Jag lyckas alltid få för mig att Gyst är en tjej, det kan du hälsa honom
YAWP!
  • 0
I #13 så gjorde de mycket reklam för deras nya hemsida (1.0) som de gjort så jag gick in och vart medlem. I början gick jag bara in för att kolla nyheter och recensioner har haft ett antal för många användare sedan dess.
  • 0
Jag blev medlem här för att jag alltid har läst tidningen. Hade inte tänkt så mycket på hemsidan eftesom jag under en ganska lång tid inte hade internet, men jag bestämde mig för att ge den en chans lite senare.. och nu är man här. Tycker att denna sidan är den skönaste sidan man kan vara på, så att jag kommer troligen stanna länge till. Har för mig att jag hade en annan användare här tidigare, kommer bara inte ihåg namnet.. det var länge sedan.
Forget about it.
  • 0
"Varför blev du medlem på Gamereactor?"

Ville ha ett Svenskt alternativ till Gamefaqs. Så enkelt var det. Visst, det är skönt att diskutera spel och sådant på engelska, men på modersmålet känns det lite mer, avslappnat. Sedan är det också lättare att diskutera annat skräp på Svenska, särskilt med tanke på att på sidor som Gamefaqs är det så pass många kulturer att det blir svårt att förklara sin synvinkel enligt ens egna förutsättningar, när det är helt annorlunda i den andra personens land. Ja, eller nåt sånt.

Oh just det, tävlingar också!
Die?
  • 0
Alla har nästan blivit medlemmar tack vare tidningen hittills
Why change when you can have the same? *Avatarriddarna*
  • 0
Citerar kolle92:
Alla har nästan blivit medlemmar tack vare tidningen hittills


Japp japp
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!