Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


På tal om att köpa spel, nu kan man köpa PS4 Greatest Hits-spel på PlayStation Store, t.ex. The Last of Us Remastered för 199 kr. Spelet har en röd remsa längst upp på spelets fodral/ikon med texten Greatest Hits. Om man köper spelet, kommer man att ha den där röda remsan på spelets fodral/ikon (Greatest Hits) när man bläddrar bland sina spel i PS4-menyn? Eller kommer det se "vanligt" ut, att fodralen/ikonen är utan den röda remsan med texten Greatest Hits?
  • 0
Chansade. Valde Yakuza Zero för 119 kr. Och... det är ingen röd budgetremsa på fodralet/ikonen! I PlayStation Store var det rött med texten Greatest Hits steg för steg, ända in i till den sista bekräftelsen av köpet, men nu när spelet är installerat ser det lika "vanligt" ut som mina övriga spel. Gud så skönt, kommer att köpa många fler Greatest Hits-utgåvor nu via PlayStation Store!
Funderar på Fallout 76
Evil Is Back
  • 0
Hum...
Tror det var The King of Fighters '98 Ultimate Match till PS4, tidigare i veckan.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Super Mario Odyssey. Köpte fysiskt i butik för 499 kr och då var det utan rabatt igår. Kommer hem, ser då på e-shopen att spelet kostar där 351 kr eller nånting.
Ja ja, fysisk utgåva är väl lite roligare
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Kingdom Come: Deliverance till PS4 via CDON för 300 kr, tänkte att det kan vara värt att testa iaf.

Tillagt 2018-11-24 10:30:
Citerar Stefan313:
Super Mario Odyssey. Köpte fysiskt i butik för 499 kr och då var det utan rabatt igår. Kommer hem, ser då på e-shopen att spelet kostar där 351 kr eller nånting.
Ja ja, fysisk utgåva är väl lite roligare

Jag kör alltid fysiskt om möjligt.
Ett bra val btw, Mario Odyssey var skitkul att lira igenom.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Soul Calibur 6 på Steam rea
Evil Is Back
  • 0
Resident evil 4-6 bundle, god of war 4 och black ops 4 på PS-store rea. Förbokade även far cry new dawn från elgiganten när de hade för 299kr
  • 0
Köpt Vendetta: Curse of Ravens Cry från studions egna sida, de hade/har ett 30 års jubileum så de hade flera stora rabatter på sidan. Har inte hört allt för mycket positivt om spelet men tänkte att det kunde vara värt att testa.

Plus, jag är en sucker för samlarutgåvor och jag köpte just samlarutgåvan, Treasure Chest.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Star Wars Jedi Challenges. AR mobilspelet Jedi Challenges. Testat två att moden, lightsaber duels och tower defence spelet. Riktigt snyggt och jag är imponerad. Aldrig använt mig att VR (AR) så för mig för det en väldigt annorlunda upplevelse.

Enda problemet var att få det att fungera med min OnePlus 6 mobil, det var lite krångligt.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Köpt Humble Bundle monthly, fick bland annat Kingdom Come Deliverence och Surviving Mars. Plus the spel man får automatiskt när man subscribar till monthly och fler spel den 2 augusti.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
gta Vice City. Detta är ett gammalt spel men jag har just hittat sin mobilversion på techbigs.
  • 0
Zelda: Link's Awakening. Så himla mysig grafik och texturer, Link är ju jätte gullig
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Astro Bot: Rescue Mission.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!