Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


The Nathan Drake Collection
  • 0
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain till Playstation 4.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
I går kväll köpte jag Rust på Steam. Verkar vara ett kul spel - speciellt när man spelar med andra!
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Vermintide idag
  • 0
Vermintide!
Va?
  • 0
Köpte senaste Assassin's Creed, gillar det hittills, AC har inte känts såhär bra sedan tvåan.
  • 0
Crysis 2 (PS3) för 50 kr på Webhallen.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Pokémon Black Version men det var ett tag sen. Spelar oftast gamla eller gratisspel.

Citerar Exicutor:
New Super Luigi U

Om du har fler spel i serien, vilket blev den favorit?

Vilken ordsallad det blir av New och U iaf.
Hip hop, Koopas pop
  • 0
Call of Duty: Black Ops 3 (PS4)

Var inte sådär jätteimponerad i början, men tycker det har blivit bättre när jag väl tog mig genom de första uppdragen. Fortfarande inte särskilt såld på storyn dock.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Xenoblade Chronicles 3D.
  • 0
Star Wars Battlefront (PS4)

Nu har jag visserligen bara spelat ett par matcher, men jag gillade betan och jag gillar spelet överlag såhär långt.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Conquest of Elysium 4.

Som fan av Conquest of Elysium 3 och Dominions 4 kändes det rätt uppenbart att köpa CoE4 nu när det släppts. En klar förbättring mot CoE3, där framför allt stridssystemet är åt helvete mycket bättre (och överskådligt). Mycket bra spel.
Abstract art: a product of the untalented sold by the unprincipled to the utterly bewildered.
  • 0
Slog till på tre spel på 3DS halloweenrea. Majoras Mask, Devil Survivor 2 och Castlevania Mirror of Fate för 670 spänn.
  • 0
Köpte Mafia III på release (7 oktober). Har haft riktigt skoj med det hittills.
  • 0
bf1. tombraider. mafia 3
  • 0
Hittade Street Fighter V för halva priset på CDON så jag köpte hem det.
Ska bli kul att testa. ^^
  • 0
Zelda A Link Between Worlds och Fire Emblem Fates.
  • 0
Ico and Shadow of the Colossus Collection för 63 kr på PS Store. Perfekt då jag bara nosade på dem för många år sen.
  • 0
Small World 2 till Android.
  • 0
Rainbow Six Siege. Spelat en del CS tidigare, så blir intressant att se hur den här flytten artar sig! Var halva priset på Steam.
Gamers don't die. They respawn!
  • 0
Call of Duty: Infinite Warfare - Legacy Edition

Fick det för nästan fullprisspel (alltså för ett vanligt spel), vilket ändå känns okej. Fastnade visserligen inte för betan, men kampanjen imponerar såhär långt.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Nioh och Resident Evil 7.
  • 0
Watch Dogs 2 - Inte spelat det än, men ser framemot att starta upp det då det verkar vara betydligt bättre än ettan (som jag ändå gillade).
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Sniper Elite 4
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Lade en bokning på Horizon: Zero Dawn Limited Edition och Nier: Automata.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!