Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Snyggaste konsolen..


Jag gillar Playstation3, den ä cool.
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Wii och 360 är dom snyggaste...
Päronchoklad hmmm, kanske vore något...
  • 0
Jag måste säga att PS3'ans blanka, polerade yta är oemotståndlig...
  • 0
Min Tv-skärm helt klart!
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Nah det är ju Sega mastersystem som tar hem det här,
dnuh dod | bob hund | bnuh dod
  • 0
Wii =P
What is the color of night?
  • 0
Nintendo 64 tar hem det. Perfekt storlek, snyggt utformat, fin designad och använder sig av en helt egen personlighet på det sättet att man ser direkt från långa avstånd att den är gjord av ingen mindre än Nintendo.
ZT
  • 0
Playstation3 helt klart. Xbox 360 är ful!, dåligt designad tråkgrå klump.
Ta det tillbaka
  • 0
Nintendos nuvarande planerer är att inte lansera den snygga svarta Wii. De menar att det är mycket bättre att tillverka en enhet. Det sa Regie Fils och Mitsuaki Hagishima. Många tror att den svarta kommer för att den visades först. Det är synd. Jag hade tänkt att vänta till den svarta.
  • 0
Jag skulle säga Xbox 360. Den är riktigt stilren.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Jag har aldrig sett Playstation 3 med mina egan ögon. Men av de bilder och videos jag sett så konstaterar jag att det är en oerhört vacker och glansig konsol. Av de konsoler jag sett IRL är dock Wii utan tvekan den snyggaste. Liten och nätt. Lite tråkig kanske, men väldigt stilren.
  • 0
nintendo wii
  • 0
Möjligtvis PStwo Satin, dvs den silvriga. Den svarta Wii kanske är läcker, men när jag väl såg den vita irl så blev jag inte så imponerad.

60GB-versionen av PS3 andas framtid. Stiligt värre.
Do you have any good old ham?
  • 0
xbox 360 eller nintendo wii
  • 0
Xbox 360, N64, Wii
Diablo III <3
  • 0
NES for the win!

Av dagens konsoller? Vetifan, tycker Ps2 är snygg, men även Wii å 360 är trevliga.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Sega Mega Drive.

Är utan tvekan är den finaste konsolen, den ser verkligen ut som en TV-Spel's maskin. Så extremt klockren!
  • 0
Xbox 360 och Wii.

Wii60
bye
  • 0
Vectrex är helt klart hetast =D
Äger en själv ^^ *stolt*

Nej men det är svårt att säga, många konsoller är snygga på sitt sätt. Kollar man på konsollerna nu så tycker jag nog att X360 är snyggast, lite in på mitten så tycker jag Dreamcast, och lite längre bak NES.
ballz of steel
  • 0
wii och kate beckin...... ehhh, jag menar 360n
  • 0
Citerar chrillen:
Jag måste säga att PS3'ans blanka, polerade yta är oemotståndlig..
...I cirka 10 sekunder, tills man rör vid den och smetar ned den full med fingeravtryck ;)
  • 0
Xbox 360 selvfølgelig!
  • 0
PS2 Slimline (Den väldigt smala modellen alltså) är väldigt snygg och stilren. Nå, tills man öppnar luckan alltså (Vertikal lucka som på PS1. Förskräckligt fult).
Die?
  • 0
Hmm.... det står mellan Wii och Xbox 360
2 stjärnor jippie!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!