Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Snyggaste konsolen..


hmm svårt val... ligger nog mellan xbox360, wii och DS Lite,nintendo entertainment system,sega mega, drivecast,psp,psX,ps2,Xbox,game boy pocket,gameboy color, came boy advance, commodore 64 .....
Hej jag säljer ägg och bacon..vill du köpa?
  • 0
Playstation 2 är snyggast. Både stora och lilla modellen. PSPn är sjukt läcker den med.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Självklart allt som Sony gjort, de är övcerlägsna.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Dreamcast.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Citerar Silke Neryn:
Dreamcast.

Dosan ser ju inte klok ut, men helheten är grym.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Ds lite är riktigt snygg
2 stjärnor jippie!
  • 0
NDS Lite vit och XBOX 360 e snyggast!
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
DS lite är riktigt snygg. fick mig att fundera på att köpa den.
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
Citerar Janiator:
DS lite är riktigt snygg. fick mig att fundera på att köpa den.

Tycker att det liknar en grytlapp, dock en snygg sådan
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
ds lite ser mer ut som en liten handdator är en grytlapp torbli..
Hej jag säljer ägg och bacon..vill du köpa?
  • 0
Har tyvärr ingen handdator ingen DS för den delen heller
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
När jag satt på tåget förut var det en man som frågade om det var en handdator för dem tyckte den var så snygg och fräsch, men i själva verket var det min fina lilla vita ds lite
Hej jag säljer ägg och bacon..vill du köpa?
  • 0
DS lite är helt klart den snyggaste. Lite synd att det inte finns nån PSP lite, det skulle se snyggt ut.
  • 0
Citerar gargamel:
När jag satt på tåget förut var det en man som frågade om det var en handdator för dem tyckte den var så snygg och fräsch, men i själva verket var det min fina lilla vita ds lite

Du skulle sagt att det var en exlusiv dator som var honoms för endast 3500 kr.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Wii och Xbox.
  • 0
Dreamcast så klart och Matsushitas version av Gamecube.
  • 0
Wiiiiiiiiii
  • 0
Citerar torbli79:
Du skulle sagt att det var en exlusiv dator som var honoms för endast 3500 kr.


Men han såg att jag satt och lira super mario bros'
Hej jag säljer ägg och bacon..vill du köpa?
  • 0
Tough luck, annars ett bra sätt att tjäna pengar på.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
1: Oui, Wee eller vad den nu hette. Just det, Wii var det. Sorry, kan fortfarande inte komma över att Nintendo valde ett namn som betyder piss.


2: Playstation 3
Grymt snygg med otrolig finish. Formen är väl inte den bästa, men den är knappast dålig. Snarare tvärt om.

3: Xbox 360
360 faller några placeringar eftersom den inte har samma billacks-liknande yta som både Wii och PS3:an har. För övrigt är den grymt snygg.
  • 0
Xbox 360, helt klart.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
wii är lite överskattad tycker jag fast PS3:an skulle vara snyggare om den var mindre och mer slank design
"Not a big deal, you think downloading music for free is not a big deal?"
  • 0
Xbox Crystal är snyggast
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
Citerar G-Force:
1: Oui, Wee eller vad den nu hette. Just det, Wii var det. Sorry, kan fortfarande inte komma över att Nintendo valde ett namn som betyder piss.



Jag tycker att psp har den snyggaste designen helt klart. Om det inte ska vara bärbart vet jag inte, fast Playstation3 kommer komma sisst!
  • 0
xbox 360 är snyggast före wii
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!