Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Tror du Halo the movie kommer vara bra?


Citerar Eqo:
Jacksons Halo spel är en helt ny serie, inte bara ett spel.


Vart har du hört det?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
Vilka kommer kunna prata...?
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Citerar Gavling:
Jag tror att de som är väldigt insatta i spelen kommer att gilla filmen. Men i övrigt så blir det nog något av en b-film.

Agreed
Do you have any good old ham?
  • 0
Då har ni verkligen inte läst mycket om Halo filmen. De sa ju att de inte tänker göra filmen enbart för de som är insatta i spelet.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
Japp, borde bli ungefär lika många som tycker SoR är B-filmer. Håller med Endy - filmen kommer göra lika mycket för filmer baserade på spel som Halo gjorde för FPS på konsoler.
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Tror helt klart att filmen kommer att bli underhållande. Sedan om den blir ett mästerverk är ju något vi får se.
  • 0
Jag tycker SoR-filmerna är B-filmer. Visst, dom är roliga att kolla på tack vare effekter och stora slag men tyvärr kommer dom inte i närheten av böckernas kvalité. Och King Kong var inte heller så bra.

Lite som med alla spelfilmer jag sett hittils. Roliga att se på pga. hur löjliga dom egentligen är.

Jag hoppas Halo-filmerna blir bra eftersom jag är en fan av Halo-spelen, men jag har ännu inte sett en kvalitéts-spelfilm.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Jag hoppas Halo-filmerna blir bra eftersom jag är en fan av Halo-spelen, men jag har ännu inte sett en kvalitéts-spelfilm.


Just den biten är viktig för Bungie. De vill verkligen göra en spelfilm utöver det vanliga.

De har ju trots allt inte ens börjat filma.
  • 0
jag tro att halo film kommer att bli den bästa film baserad på ett tv-spel . men sen så är jag ju ett stort fan av halo spelen .
Never give up, never surrender.
  • 0
Kan nog inte riktigt hålla med wot där. Jag älskar Halo-spelen men jag vet inte om den kan bli den bästa filmen baserat på ett spel. Enligt mina gissningar tror jag att Resident Evil fortfarande kommer vara bäst men man kan alltid hoppas att Halo blir bättre
  • 0
  • race
  • race
Det finns hopp, elller så är det det en medelmåttig film.
På Youtube kan man se dom första 8 minutrarna.
Döm själva.
  • 0
Vi såg alla vad som hände med Doom. Nej
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
  • Penn
  • Penn
Om Peter Jackson regisserar så kan den bli grym.
  • 0
Sålänge Uwe Boll håller tassarna borta så lär filmen bli någolunda bra.
Så talade Waiiwan
  • 0
så det blir en Halo 3 movie trots allt eller..??
  • 0
Jag hoppas att den blir bra. Hoppas de tar storyn från ettan
  • 0
Citerar Macot:
Jag hoppas att den blir bra. Hoppas de tar storyn från ettan


Jag har kollat på trailern och på den så visar det att den handlar om 3.

Man får se massor av marines figtha brutes och sen bla bla bla bla bla bla bla så kommer masterchief ner i rymdskeppet han tog sig in till i halo 2 och då tar en marine positionen han kommer krasha på och det står sierra 117 (första banan i H3)
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
There ain't no Halo-movie, man!
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Den kommer självklart vara bra!
Att plåga andra människor är ju precis som att knulla sin syster, kul men fel.
  • 0
Citerar Angel Force:
Den kommer självklart vara bra!


Risken finns att Uwe Boll lägger sina smutsiga små labbar på den och då blir den instant fail. Inget är självklart, inget är ristat i sten.
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Redfield4ever:
There ain't no Halo-movie, man!


Kan du definera det
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Jag tror att den kommer bli bättre än tidigare spelfilmer eftersom halo-spelen har ganska mycket handling som de kan jobba med i filmen.
Faith does not give you the answers, it just stops you asking the questions.
  • 0
Tja man får ju hoppas ! .
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Om det skulle ha kommit så tycker jag att det borde ha varit animerat. Har svårt att tänka mig att någon kan spela MC.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!