Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa spel storyn


Jag tycker att Devil May Cry serien har en bra story.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
fahrenheit och Mafia...Ärligt talat...hur kan man tycka att Half-life 1 & 2 kan ha bra story??? ni inbillar er bara för att halflife 2 är så bra spel...det kan jag håla med om...men inte storyn....den e ju hur suddig som helst!
Signatur...?
  • 0
Jag tycker inte heller att handlingen i Half-Life och Half-Life 2 är bra, däremot - precis som i fallet med Fahrenheit - berättas de på ett bra sätt. Särskilt ettan, där sättet att föra handlingen framåt var helt nytt i fps-genren.
Carl Brännström / Gamereactor
  • 0
fahrenheit verkar ha grym story.

sen hör Gun, Resident Evil 4 och Zelda serien till mina favoritstorys också.

EDIT: hur kan alla få fet stil? html funkar inte för mig
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Skriver du det rätt då?
  • 0
crassi: Du skriver väl inte bokstäverna i html koderna med stora bokstäver? För då funkar det inte.
  • 0
ok nice
| - World of Warcraft - |- LvL 60 rogue - |
  • 0
The Legend of Zelda, alla spelen

You should know by now that not everything in the Legend of Zelda series is tied together in a nice little package! There are many plot holes, there are many questions, and there are many missing stories. That is what makes this series so interesting!
Byter namn till Trog när GR goes 2.0
  • 0
Metal Gear Solid den har skönaste stroy ever
If the Fatboy jumps it will be the end of the world
  • 0
Mest invecklad och underhållande måste ändå vara Final Fantasy VII, annars har jag en soft spot för Metal Gear Solid
  • 0
Gillar Fallout 2 storyn, eftersom det finns en möjlighet att det skulle kunna hända.

Nyss spelat klart Baldurs Balle 2 och håller på med Morrowind, dem båda har bra story, även om jag inte gillar Morrowinds så extremt mycket. Spelet är ändå toppen!
Jag vet det ända sättet för mig att bli lugn, och det är fel sätt.
  • 0
Kingdom Hearts är underbart!

Jag gillar även storyn i Fahrenheit, Final Fantasy-spelen, Warcraft 3 och Metal Gear Solid.
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you. We broke our mirrors.
  • 0
Metal Gear Solid
Nocturnal
  • 0
Prince of Persia
You Know My Name
  • 0
1. Final Fantasy VII-
Bäst helt enkelt. Mörk, smart och med många överaskningar.

2. Metal Gear Solid 1,2 & 3-
Kojima, du är kung.

3. Ico-
Bevisar att vänskap är minst lika viktigt som kärlek.

4. Fahrenheit-
Underbar, behöver jag säga mer?
Fuck the Doomed!
  • 0
San andreas har nog bäst story men Condemned kommer inte långt efter !
  • 0
Halo ce har bäst story
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
Metal Gear Solid (Trilogin)
Ja, jag är bara sarkastisk.
  • 0
Counter Strike
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0
Cs och ms röj har inga story.
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
jo, man får bara ha lite livlig fantasi
Gamertag: de KING 91
  • 0
Halo, Grim Fandango och Fahrenheit är några av dem som ligger på topp ^^
HaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!!
  • 0
halo trilogin
  • 0
Alltså, vette fan. Svårt att avgöra, Finns nog ingen bästa story då alla är så jäkla olika varandra. Skulle nog hellre velat utse den som har den mest intressanta historien.

Självklart kommer ju MGS-liren högt upp direkt men i ärlighetens namn har jag nog inte fattat hela storyn i någon av dem än. Är säkert en massa jox jag förträngt och aldrig fattade. Fast de är helt klart intressanta. Det be visar dem i alla fall med att ha värdelöst gameplay. Men ändå har jag lirat om samtliga. Och det är ju inte för spelbarheten, utan för storyn. Så de har helt klart högintressanta storys.

Fast mest av allt diggar jag nog ToS. Fy fan, så jäkla många vändningar, oförutsägbara (även om vissa tycker tvärtom) händelser hela tiden. Sånt gillar jag. Hatar storys som är pang på utan avbrott för lite svek och vändningar och liknade.

Sen är ju FFVII och FFIV ett par favoriter. Men de pallar jag inte gå in på nu. Men helt klart intressanta storys.

Sen kan vi ju ta ett lir som SOTN. Ingen speciell story men den är intressant som fan för mig för att det är mitt favoritspel och en av mina favoritserier inom spel. Så det behöver inte alltid vara de mest genomarbetade verke som är intressantast om ni greppar vad jag menar : )
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!