Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Citerar cooltedan:
Deadpool på ps4an


Hur var det på PS4?
Testade bara X360-versionen litegrann när det begav sig och det var väl inte det bästa spel jag lirat.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Skyrim var de sista spel jag klarade av. Skyrim tog mig ca 5 år och många tusen timmar att klara Skyrim huvud historia.

Oblivion och Skyrim är de enda jag har spelar seriöst senaste 5 åren.
  • 0
Dishonored 2. Skitbra! Väldigt likt föregångaren men för egen del var det rätt saker som var likt.
Entering zero gravity
  • 0
Citerar FishySensei413:
Citerar cooltedan eadpool på ps4an

Hur var det på PS4?
Testade bara X360-versionen litegrann när det begav sig och det var väl inte det bästa spel jag lirat.


Kamera-vinklarna kunde vara bättre, sen kanske det är några buggar. Men humorn i spelet övervinner allt. Sjukt jävla skoj.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
Citerar FishySensei413:Citerar cooltedan eadpool på ps4an

Hur var det på PS4?
Testade bara X360-versionen litegrann när det begav sig och det var väl inte det bästa spel jag lirat.

Kamera-vinklarna kunde vara bättre, sen kanske det är några buggar. Men humorn i spelet övervinner allt. Sjukt jävla skoj.

Hmm, ok.
Om jag hittar det billigt blir det nog ett köp, jag skulle faktiskt vilja spela igenom det en gång för alla.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Spelade klart route B i Nier: Automata igår kväll.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Citerar FishySensei413:
Citerar cooltedan:Citerar FishySensei413:Citerar cooltedan eadpool på ps4an

Hur var det på PS4?
Testade bara X360-versionen litegrann när det begav sig och det var väl inte det bästa spel jag lirat.

Kamera-vinklarna kunde vara bättre, sen kanske det är några buggar. Men humorn i spelet övervinner allt. Sjukt jävla skoj.
Hmm, ok.
Om jag hittar det billigt blir det nog ett köp, jag skulle faktiskt vilja spela igenom det en gång för alla.


Jag hittade mitt för 300 på Elgiganten. Är säker på det finns biligare på andra ställen
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
Citerar FishySensei413:Citerar cooltedan:Citerar FishySensei413:Citerar cooltedan eadpool på ps4an

Hur var det på PS4?
Testade bara X360-versionen litegrann när det begav sig och det var väl inte det bästa spel jag lirat.

Kamera-vinklarna kunde vara bättre, sen kanske det är några buggar. Men humorn i spelet övervinner allt. Sjukt jävla skoj.
Hmm, ok.
Om jag hittar det billigt blir det nog ett köp, jag skulle faktiskt vilja spela igenom det en gång för alla.

Jag hittade mitt för 300 på Elgiganten. Är säker på det finns biligare på andra ställen

Det är ett rimligt pris, får se när/var/om jag köper det.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Horizon: Zero Dawn avklarat.

Fyndade Quantum Break för 99 kr häromdagen så det blir till att spela igenom det som nästa spel
  • 0
Dishonored 2.

Grymt bra spel, rekommenderas starkt

9/10
Evil Is Back
  • 0
Never alone. Riktigt bra spel.
Yeah!
  • 0
  • Edo
  • Edo
Firewatch! Sent ute.
Nästa blir antagligen Doom.
Though we need to find a time to just do this shit together
  • 0
Mafia 3

4/10

Riktigt sunkigt spel tyvärr
  • 0
Zelda: Twilight Princess HD på WiiU.
Jobbar på Skyward Sword till Wii nu.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Wonder Boy: The Dragon's Trap(PS4), jävligt schysst old-school platformer, om än något jävulusiskt frustrerande svårt på sina ställen,.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
  • ica
  • ica
Horizon. Årets bästa spel såhär långt för min del. Sjukt bra!
Hälsa din syster tack för senast!
  • 0
until dawn för ca 6e gången eller nått sånt
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Nier: Automata, ending C denna gång.
Jag tror jag har typ två playthroughs kvar till final ending.

Edit:
Det enda jag hade kvar var ett gäng smågrejer som var lätta att fixa, har klarat det helt och hållet nu.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Dark Souls 3, för andra gången.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Rayman Legends? Om jag inte tröttnade på det för vet inte hur man officiellt klarar det.
Annars RE7, fantastisk första halva och en medioker andra halva; som alla är lite eniga om.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Klarade new game plus i Dark Souls 3 och startade NG+2.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
alla speedruns i mirrors edge (ettan) och belönades med platinum!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Såg precis eftertexterna i Last of Us. Jag har varit med om något fantastiskt.
Tog alla stjärnor i Super Mario 3D World(Wii U) för 2 månader sedan innan jag bytte till Switch. Hade förvisso redan klarat ut det men inte med 100 % stjärnor.

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!