Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Lista era konsoler här!


Varför ha så många konsoler?
Kontakta mig om du vill förgylla din vardag!
  • 0
Räcker med en konsol, en PC och möjligtvis en bärbar.
Gamertag: Svamptastisk
  • 0
Jag har Xbox, Gameboy Advance, Snes, Nes, Game Boy color och PC...ganska många ju!
King_matte
  • 0
ps2 (och dator naturligtvis)
Jag är ett signaturvirus! Kopiera mig till din signatur
  • 0
Min konsoler:
Dreamcast
Mega Drive
GBA SP
Xbox
NES
Master System Converter (är inte direkt någon konsol, men det är ett tillbehöör som gör så att man kan spela sina Master System-spel på sin Mega Drive.)
  • 0
du har ju typ de bästa från sin tid..
Gaming 24:7
  • 0
  • Neo
  • Neo
ps2
pc
psone
nitendo
supernitendo
n64
gamboy
gadvance


Räcker det:d?
ok?
  • 0
mm
Gaming 24:7
  • 0
Men shit, hur många sånna här tådar finns det egentligen? herre gud?
I en manga... Kan man peta på bajskorvar!! (pet, pet)
  • 0
jag har:
x-box
pc
game boy advance
Join the dark side and get a free cookie!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • xbox
man har ju självklart en xbox!!! jag har ochså gameboy color
  • 0
  • Missing Avatar
  • xbox
jag hålde på glömma pc!!!
  • 0
Detta är fakta nu, sköll inte på mig.
Har faktist märkt att de som äger en xbox ofta är de som inte erfarna gamers (eller nått) det är de med xbox som har minst antal konsoller i allafall. Har jag fel?

Jag vet inte riktigt, bara spekulerar, men jag menar inget ont med det.
  • 0
*Nes
*Snes
*N64
*Gba
*Gamecube

(som ni ser bara Nintendo så klart)
I´m back!!
  • 0
gamecube xbox pc segamega drive
anton
  • 0
  • Missing Avatar
  • MRZ
Har allt typ, även konsoller från 1979 =)
  • 0
atari2600
playstation 1&2
snes
gameboy
game boy colour
game boy advance
pc
  • 0
jag har

1. dreamcast
2. gameboy advance sp
3. xbox orginall i svart
4. xbox limited edition i grön inte alla som har
5.pc såklart
w00rd
  • 0
Krixxx varför har du två xboxar?? Det låter väldigt onödigt
Join the dark side and get a free cookie!!
  • 0
perulken...
han kanske vill lana med sina kompisar
Killed by your own Vanity
  • 0
aja men ändå
Join the dark side and get a free cookie!!
  • 0
men va mycke d kostar...
Gaming 24:7
  • 0
"Detta är fakta nu, sköll inte på mig.
Har faktist märkt att de som äger en xbox ofta är de som inte erfarna gamers (eller nått) det är de med xbox som har minst antal konsoller i allafall. Har jag fel?"

[B/]DU HAR FEL, alla kanske inte har pengar att köpa alla och kanske inte har varit samlare av allt, som jag och steppo, stefan har haft nästan alla konsoler som finns och jag har haft rätt många men man behöver egentligen bara en konsol...[/B] jag har haft: amiga (?),nes,snes,n64,ps,dreamcas t och jag tycker det var dumt att sälja dc:et för 500:- men var ung och dum, så säg inte att man inte har spelat lite bara för att man har en konsol!
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Äger ps2 xbox pc sega mega drive dreamcast snes ps one nintendo famicom nintendo 8 bitars och en ful atari har några mer men orkar inte skriva mer.
  • 0
Dell Dimension 3,2 ghz.Spel:Colin Mcrae rally 1,2,Soldier of fortune platinum,Simpsons hit and run,max payne,Battlefield 1942,Unreal,Unreal Tournament 1,2,Mobile forces,Incoming,motocross madness 2,midtown madness 2,Tony hawk 3,XIII,indiana joones and the infernal machine,clusterball,The sims och några exspansionpacks,toca2,Quake 1,2,3,jediknight2,Supreme snowboarding,och över hundra dosspel som jag inte orrkar skriva upp.Gamecube.Spel Sx 3,Tricky,super smash brothers melee,mario kart double dash,mario sunshine,nightfire.Nintendo 64Spel upermario 64,super smash bros,diddy kong racing,donkey kong 64.Gameboy Advance.Spel:warioland 4,Metroid fusion....puuuuh ojojoj jag får ju inte glömma half life!
pasolini
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!