Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Marbles! Balance Challenge kororinpa 2-


Jag hade inga problem att rätt snabbt klara 100 % av det första. Men nu är jag hopplöst fast redan på easy-mode i dehär förvirrande samlandet av stamp-tempels, gröna kristaller och och allt annat ologiskt man måste samla på sig för att låsa upp mer.

Kartan framför visar flera världar som clear för mig , 10 banor på varje värld vad jag förstått och som jag klarat och hittat stump temples på alla. ( en på varje bana) Samtidigt så ger ju mätaren på skärmen sken av att det totalt ska insamlas 40 sådana på varje värld.

Några banor har jag hittat stump temples behållare på också men de innehåller då bara såkallat junk, som vad jag förstått bara är till för att designa banor.

Det som gör att jag troligen är fast nu är att jag på världar som candy land och city inte hittat nånting på de få banor jag har tillgängliga. Alla andra banor och världar har gått relativt snabbt. Så jag undrar lite om jag missat nått väldigt grundläggande.

Har googlat och letat youtube men utan nån hjälp.

Kanske nån som lite generellt kan hjälpa till lite?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!