Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sämsta Spelet Ni Spelat


Sonic Pinball är det sämsta spelet jag spelat. En av få skamfläckar i en annars lysande spelserie.
Do you think that's air you're breathing now?
  • 0
[Nordinov]: Nej kanske inte det sämsta, men det jag kom att tänka på först när värdelöst kom på tal

Att utse det sämsta spelet är nästan lika svårt som att kora det bästa. And folks, glöm inte att ingen har fel, det fins bara olika smak!
  • 0
Delta force Black hawk down...
All your base are belong to us
  • 0
hmmm det måste vara kannan
"Life is hard, but playing a game is harder."
  • 0
robocop till NES. Oöverkomliga väggar, hundar som fiende, gimme .... not.
  • 0
Flat Out!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Alla Sagan Om Ringen-spel är dom uslaste spelen som jag någonsin spelat.

EDIT: Inte slaget om midgård.
"Jag har alltid undrat över den extremvänster som vill avskaffa alla betyg, tror den att det kommer leda till att alla får lika lön eller vad är det frågan om?"
  • 0
Många i den här tråden verkar inte ha spelat så många spel med tanke på vilka spel ni nämner.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
  • Hawk
  • Hawk
Jag har inte spelat så många riktigt dåliga spel faktiskt, kan inte komma på ett enda riktigt dåligt spel just nu
  • 0
Men postal är ju underhållande för fan!!

Skadeglädje, har ni ingen sån? Är ni så mesiga att det är "för våldsamt"??
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Lost Kingdoms (GC) kanske, eller Donald Duck: Quack Attack (N64), de ligger mycket bra till att få stämpeln. Skamm för utvecklara och ännu värre för dom som köper skiten! *ryyyyys*
"This is good... Isn't it?"
  • 0
vexx är ett exempel den har dålig kamera
tar alla på live och "Don´t Make Me Take My Belt Off!" Sa Sgt Johnson i Halo 2
  • 0
Mall Tycoon (PC)
Absolut inte värd de 30 kr jag la ut för det.
  • 0
Senaste Zelda spelet var riktigt riktigt uselt. Grafik som en disney film var det också
You Wouldnt steal a handbag! You wouldnt steal a car! Yes, if it was that easy
  • 0
yogurt: Denna tråd handlar om det sämsta spelet du har spelat. Anser du på fullaste allvar att Zelda: The Wind Waker, för det är väl det du menar? Är bland det sämsta du har spelat och att det är uselt?

Förresten så är designen på spelet underbar. Vad vi kan dra som slutsats av ditt inlägg är bara att din smak vad gällande spel och design är dålig. Visst får du ogilla spelet men att säga att det är uselt är så fel det kan bli. Varför är designen på Disneys olika filmer dålig förresten?
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Alla wrestling spelen som finns, förutom ett jag inte kommer ihåg namnet på, det var till saturn iallfall.
Jag vet det ända sättet för mig att bli lugn, och det är fel sätt.
  • 0
"Vad vi kan dra som slutsats av ditt inlägg är bara att din smak vad gällande spel och design är dålig."

Det är en subjektiv åsikt. Så nu kan han säga att din designsmak är dålig, och du kontrar med samma och så får vi en evighetslång poänglös diskussion. Var och en får väl tycka vad han vill, sen kan man alltid begära lite bättre motiveringar.
  • 0
Jag lägger nog in min brasklapp här på Football Manager och sådant. Ungefär lika intressant som att se gräset växa imho. Kan inte för mitt liv se spänningen i dessa trots att jag vet att det finns folk som lever för dessa spel. Annars får jag väl nästan påstå att E.T. till Atari 2600 ligger rätt bra till första platsen.
Oh for crying out loud, I said bacon and eggs!
  • 0
världens sämsta spel e ju lätt rayman spelen dem suger
  • 0
Jag håller med simpich rayman-spelen är rätt så värdelösa.
  • 0
Die By Sword. Ingen bra grafik, kan inte spela med musen, enbart tangentbord.
Köp inte det spelet.
"To Fear Death, Is To Limit Life."
  • 0
hmmm...tyckte inteom ninja gaiden på grund av svårighets graden men det var inte dåligt. annars köper jag aldrig dåliga spel
look into the face of me, and your'e lookin into the face of pure fuckin evil
  • 0
Hmm... Kanske som första inlägget, QIII
Kiaaaahh Bitch!
  • 0
Europa Universalis 1&2 är några av de mest roliga spelen som finns, hur länge spelade du dem innan ditt utlåtande kom?
http://theswiids.xforum.se/ - the swiids forum
  • 0
Twisted Metal: Head on. Sämre skit har jag faktiskt inte spelat.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ta det i den andra tråden // gameplayer