Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken öl beställer ni på krogen?


Jag väljer nästan till 90% av ölen Carlsberg, då den har godast smak, men sällan väljer jag en annan öl.

Hur är det för er?
  • 0
Jag är student och tar det billigaste de har

Vilket här oftast är Tuborg.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Kommer provocerar nu eftersom Petter nämner Morfin i brev så jag skulle föredra en Budweiser blandat med Rohypnol eller flunitrazepam som det heter nu för tiden.

Tillagt 2015-01-08 18:51:
möjligtvis tömma tre Tradolan till det. .
Forza Lazio!
  • 0
Beställer aldrig öl. Dricker bara mjölk...som Fantomen! Frågar oftast om de har 3% standardmjölk.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Impulse:
Kommer provocerar nu eftersom Petter nämner Morfin i brev så jag skulle föredra en Budweiser blandat med Rohypnol eller flunitrazepam som det heter nu för tiden.

Tillagt 2015-01-08 18:51:
möjligtvis tömma tre Tradolan till det. .


Är det så dom coola kidsen gör nu för tiden?

Räcker det inte med en vanlig öl åt er längre?

Eller behöver du prata ut? finns många bra telefonsamtal man kan ringa då.

Ett tips är 1177 och be och få prata med någon.
  • 0
Helt okej vilken öl det än är. Skiten smakar ändå samma sak.

Tillagt 2015-01-10 17:44:
Oftast blir det shot-brickor som oftast står på menyn med kompisarna.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Corona! Godaste som finns!
  • 0
En kaffe och en bulle brukar jag beställa.
om du nu är så bekymrad över kvinnorna, vaarför vill du försämra löntagarnas ställning på arbetsmarknaden? haduuinteföljtmetuudebatten ? ? ?
  • 0
Citerar PS360:
Corona! Godaste som finns!


God, ja. Men den håller inte fyllan tillfredställd direkt. Om man nu vill det.