Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken öl beställer ni på krogen?


Jag väljer nästan till 90% av ölen Carlsberg, då den har godast smak, men sällan väljer jag en annan öl.

Hur är det för er?
  • 0
Jag är student och tar det billigaste de har

Vilket här oftast är Tuborg.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Kommer provocerar nu eftersom Petter nämner Morfin i brev så jag skulle föredra en Budweiser blandat med Rohypnol eller flunitrazepam som det heter nu för tiden.

Tillagt 2015-01-08 18:51:
möjligtvis tömma tre Tradolan till det. .
Forza Lazio!
  • 0
Beställer aldrig öl. Dricker bara mjölk...som Fantomen! Frågar oftast om de har 3% standardmjölk.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Impulse:
Kommer provocerar nu eftersom Petter nämner Morfin i brev så jag skulle föredra en Budweiser blandat med Rohypnol eller flunitrazepam som det heter nu för tiden.

Tillagt 2015-01-08 18:51:
möjligtvis tömma tre Tradolan till det. .


Är det så dom coola kidsen gör nu för tiden?

Räcker det inte med en vanlig öl åt er längre?

Eller behöver du prata ut? finns många bra telefonsamtal man kan ringa då.

Ett tips är 1177 och be och få prata med någon.
  • 0
Helt okej vilken öl det än är. Skiten smakar ändå samma sak.

Tillagt 2015-01-10 17:44:
Oftast blir det shot-brickor som oftast står på menyn med kompisarna.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Corona! Godaste som finns!
  • 0
En kaffe och en bulle brukar jag beställa.
om du nu är så bekymrad över kvinnorna, vaarför vill du försämra löntagarnas ställning på arbetsmarknaden? haduuinteföljtmetuudebatten ? ? ?
  • 0
Citerar PS360:
Corona! Godaste som finns!


God, ja. Men den håller inte fyllan tillfredställd direkt. Om man nu vill det.

Tycker krogen är jäkligt dyr, så jag brukar bara säga en stor stark.
Nyckeln är en bra förfest, då behöver man inte så mycket på krogen.

Dock var det ett antal år sedan jag sprang ofta på krogen. Så jag kanske ska klia mig i skägget och säga "det var bättre förr" trots att jag inte vet om det var det.
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
  • Prey
  • Prey
Det absolut vanligaste är nog en stor stark. Så det varierar väl vad man får då. Annars kan det bli en Samuel Adams
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Lagunitas Pale Ale, Sleepy Bulldog eller Eriksberg Lager.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Guinness
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Gillar att testa nytt på ölpubar med stort sortiment, men några bra som ofta finns även på mindre välsorterade ställen (typ O'Learys) är Sleepy Bulldog, Pistonhead, Red Seal, Brooklyn Lager, Lagunitas, Guiness och klassikern Newcastle Brown. Föredrar ales rent generellt.
  • 0
Citerar Impulse:
Kommer provocerar nu eftersom Petter nämner Morfin i brev så jag skulle föredra en Budweiser blandat med Rohypnol eller flunitrazepam som det heter nu för tiden.

Tillagt 2015-01-08 18:51:
möjligtvis tömma tre Tradolan till det. .



Varför blanda opiater med alkohol? Korkat och farligt, men det är ju upp till dig så.

On topic så dricker jag nästan alltid olika sorter varje gång jag beställer en ny öl. Jag har inte direkt någon favorit, men håller mig undan Budweiser, Eriksberg (vidrig öl) och liknande öl. En Corona kan sitta fint en varm sommardag.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
"Hej. Er billigaste bärs tack!"
Om man måste pynta ut lite så blir det nog en Grolsch.
Så talade Waiiwan
  • 0
Alla sorters India pale ale, älskar dem. Provar alltid nya varhelst jag hittar dem.
Gamertag: II Linus II
  • 0
str8 edge homie
  • 0
Citerar Blodpixel:
Alla sorters India pale ale, älskar dem. Provar alltid nya varhelst jag hittar dem.


IPA:s skapas det hela tiden känns det som. Mina favoriter är Puttin' in Hours Pale Ale, Sierra Nevada Double Torpedo Extra Ipa och Sleepy Bulldog.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Ja det är trendigt att dricka IPA just nu. Hade den trenden inte uppstått hade jag nog inte provat, höll mig tidigare till andra ales, stouts och lagers.
Gamertag: II Linus II
  • 0
Citerar Impulse:
Kommer provocerar nu eftersom Petter nämner Morfin i brev så jag skulle föredra en Budweiser blandat med Rohypnol eller flunitrazepam som det heter nu för tiden.

möjligtvis tömma tre Tradolan till det. .


Diskutera inte droger här på Gamereactor!

Ölen jag helst köper nu för tiden är Mariestads.
Do you have any good old ham?
  • 0
Ginger Joe, överlägset godast
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Jag går bara in och beställer en stor stark. Vad det blir för märke är upp till krogägarna.
Färska grönsaker.
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Mariestad


Grym öl, annars blir det Corona rätt ofta nuförtiden.
  • 0
Heineken, Bulldog Ipa och Brooklyn Ale oftast.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!