Gamereactor Sverige. Dagsfärska nyheter, tunga artiklar, intervjuer, personliga bloggar, intressanta forumdiskussioner och rättvisa recensioner. Gamereactor är Sveriges största speltidning- och spelcommunity Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter

Vad hände med AG Jati? Står att användaren inte existerar. Jag har personligen undrat om han faktiskt mår psykiskt bra eller ej. 

Uppfattningen jag har fått är att han går in med en mer antagonistisk attityd oftast. Ibland skriver han väldigt osammanhängande som att han skriver först och tänker efteråt. Impulsiva drag med andra ord.

Skulle gärna ha sett lite muntrare attityd. 

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

In reply to: @-Ogge-

Vad hände med AG Jati? Står att användaren inte existerar. Jag har personligen undrat om han faktiskt mår psykiskt bra eller ej.

AG Jati här. Jag förstår fullkomligt kritiken men gav nådastöten själv efter min sista blogg på sidan.

Långt ifrån ett angrepp på någon person utan mer att sidan inte är en gång vad den var.

Hade förväntat mig det med andra ord. 

Så ja, slutet gott. Det här kontot kommer nog också bli bannat. Ha det gött.

• 0

In reply to: @absolutinte

AG Jati här. Jag förstår fullkomligt kritiken men gav nådastöten själv efter min sista blogg på sidan.  Långt ifrån ett angrepp på någon person utan mer att sidan inte är en gång vad den var. Hade förväntat mig det med andra ord.  Så ja, slutet gott. Det här kontot kommer nog också bli bannat. Ha det gött.

Tack för att du personligen tog upp vad det rörde sig om och att du nu visar förståelse över kritiken. 

Ta handom dig! Allt väl!

"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0

Ogge är en riktig kung. Alltid trevlig.

• 0

In reply to: @Mera32

Ogge är en riktig kung. Alltid trevlig.

Jag får tacka och bocka för dessa rara ord.

• 0

In reply to: @-Ogge-

In reply to: @Mera32 Ogge är en riktig kung. Alltid trevlig. Jag får tacka och bocka för dessa rara ord.

Fin avatar, inte varit här på 15 år... :-/

That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0

Ridley är bästaste husbandu. :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

Ridley är bästaste husbandu. :3

Mr Clint är en riktigt gammal räv i Gamereactors forumkorridorer. Han har lufsat omkring här sen tidens begynnelse och vissa säger att han egentligen inte existerar i verkligheten utan bara är ett internetväsen, en AI förklädd till forumveteran.

Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?

den där original är en riktigt tuff kille

"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!