Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar AG Jati:
Ganska så hyggligt att bli jämförd med Nabil ändå. Såvida inte du Dusty syftar på Navil?


Nej, Nabil och inte Navil
What a nice boat...
  • 0
användaren chrilleman e en en äkta förebild. en forumit de nyanlända kan se upp till. han bloggar intressant om olika spel och bjuder in sina läsare till interaktion. han gör skarpa analyser av spelindustrin men alltid med glimten i ögat. hans namn "chrilleman" passar verkligen hans personlighet som en redig karl. även hans profilbild gör honom mer respektingivande. hans krypin innehåller mycket mat nyttig information som vilka konsoler han äger och vilka hans favoritspel är. hans brinnande passion för spel lyser verkligen igenom allt han skriver. de enda minuset eatt han inte skriver på forumdelen utan håller sig till bloggarna. hade forumiter varit aktier så hade jag investerat tungt i chrilleman.
Citerar Anakin1337:
en forumit de nyanlända kan se upp till.


Vi får se till att skrapa ihop till en turnébuss så att chrilleman kan besöka diverse asylboenden i vårt avlånga land.
It Can't Rain All the Time
Aaandy, Josephus Flavius, kraz, Ridley, Andolini, Colabaronen, I och Vanilla Thunder (finns många fler, men det var dessa jag kunde minnas på rak arm) brukade förgylla de sena sommarkvällarna förr i tiden. Nog för att alla sällan var samlade då livet allt som ofta kallade (fest, tentor, jobb etc) men för det mesta var det ett varierat utbud av individer som jag diskuterat och ibland även bråkat ivrigt med.

Även om allt vad nattsömn heter strök med så kunde folk sitta uppe till 02:00-03:00 och flumma om allt möjligt. Med tiden blev all internhumor och Skype-grupper lite väl mycket, kan en tycka. Ni som var med då är nog benägna att hålla med.
Ändå kan jag inte vara ensam om att sakna de kvällarna. MNC har inte varit aktuellt på flera år och den stommen som utgjorde MNC då har aldrig riktigt blivit ersatt, även om några individer fortfarande lurkar runt där ibland.
It Can't Rain All the Time
Ah juste gamla, VT. Han skapade en sequal vid namn Vanilla Thunder II men den varade tyvärr inte så länge.

Skulle lätt säga att 2011 var min favoperiod för midnight-club. Brukade diskusteras mycket om ubervåldsamma rysare då.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Saknar också när mnc fick iaf 3-4 sidor varje natt, ibland ännu fler.

Har försökt öka aktiviteten igen men det går rätt trögt. vi fick till 2 sidor en natt så kanske finns det hopp ändå...



Får väl tycka till lite med. moviegamefan verkar också vilja få fart på mnc vilket förtjänar credd, han är och också ganska rolig att skriva med. så good man, och det var väl det.
Normal is overrated
Citerar Le Grand Blonde:
Jag inspekterade ridleys nya avatar och är inte nöjd. Nu har vi ju sett kvinnan där i alla möjliga varianter, men nu ser hon ju ut som en karl med kantigt ansikte.

Så kan vi ju inte ha det. Jag ska se vad jag kan göra.

Edit:
Där satt den.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Tycker Lurkman verkar vara betydligt mer än han utger sig för att vara. Han är troligen en av användarna som varit här längst som jag vet minst om.
It Can't Rain All the Time
Citerar Ageless Force:
Tycker Lurkman verkar vara betydligt mer än han utger sig för att vara. Han är troligen en av användarna som varit här längst som jag vet minst om.

Han är lite mystisk och mysig. Kan inte heller säga att jag vet mycket om honom, men han har en fin aura av mörker och värme omkring sig. Som ett gammalt mustigt bibliotek av mörkt trä, med en stor läderfåtölj och doft av gamla böcker.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 6948
  • 6948
Håller med om Lurkman, helt klart. Huvudet på skaft där.
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
Citerar Ridley:
Han är lite mystisk och mysig. Kan inte heller säga att jag vet mycket om honom, men han har en fin aura av mörker och värme omkring sig. Som ett gammalt mustigt bibliotek av mörkt trä, med en stor läderfåtölj och doft av gamla böcker.


Hahaha, för ett år sedan dejtade jag en tjej som beskrev mig på ett liknande sätt. Min aura verkar vara ganska konsekvent.
Citerar Lurkman:
Hahaha, för ett år sedan dejtade jag en tjej som beskrev mig på ett liknande sätt. Min aura verkar vara ganska konsekvent.

Hehehe, imponerande ändå att jag kan känna din aura lika väl som om jag hade dejtat dig.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Citerar Ageless Force:
Tycker Lurkman verkar vara betydligt mer än han utger sig för att vara. Han är troligen en av användarna som varit här längst som jag vet minst om.


Där är vi två, har haft liknande tankar och snubben lever faktiskt upp till sitt namn trots allt. Lurkman.

Vill även passa på att nämna Savagemessiah, som känns som en av få som verkar gå sin egna väg på något sätt. Känner honom knappt, men han ger mig i alla fall intrycket av att han inte ger med för grupptryck och sånt värderar jag starkt. De vibbarna får jag och vi får se om vibbarna stämmer på sikt. Kan mycket väl bli en favorit här på GR i framtiden.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
zack strife och MovieGame Fan känns lite grann som dåtidens Filip & Fredrik. Träffsäkra och väldigt smarta.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
hadjy har en beundransvärd inställning till livet. Även om han vid ett flertal tillfällen avslöjat att han är bosatt i Sveriges sydligare breddgrader så hade det inte varit särskilt svårt att lista ut det på egen hand. Att som småbarnsförälder lägga upp en bild där man ligger däckad på golvet (iförd en tjusig Black Flag-tröja) på en spelsida och dela med sig av ett flertal anekdoter i samband med lite väl mycket hojtarolja kanske inte är vad min lämplighetsmätare hade gett utslag på, men det är ändå ganska kul att läsa hans omdömeslösa inlägg. Antar att förmågan att kunna bjuda på sig själv är ovärderlig i dagens samhälle.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Lurkman:
Hahaha, för ett år sedan dejtade jag en tjej som beskrev mig på ett liknande sätt. Min aura verkar vara ganska konsekvent.


Tänker att du skulle göra succé på sådana där lillgamla kulturtillställningar på Södermalm eller motsvarande i Sveriges syd, syd-östra huvudstäder. Gärna där någon 30-någonting med dåligt skägg och ännu sämre hårväxt pratar om sin diktsamling inför närmast sörjande och fyra förbipasserande som kommit fel.

Jag gillar Lurkman - har alltid gjort. Den där mystiska ekpanels-auran som någon sa. Tänker på Ron Swansons bevingade citat från Parks and Rec: "I once worked with a guy for three years and never learned his name. Best friend I ever had. We still never talk sometimes". Inbillar mig att Lurkman är den på hela GR som säger mest genom att säga minst.

Citerar Ageless Force:
Antar att förmågan att kunna bjuda på sig själv är ovärderlig i dagens samhälle.


Att inte skämmas för sin totalt strykfulla lekamen i vuxen ålder är så förbannat uppfriskande tycker jag. Det är någonting blygsamt dagispunkigt över det som jag älskar mer än livet självt. Moraliskt tvivelaktigt och allt åsidosatt.
Citerar Moose:
"I once worked with a guy for three years and never learned his name. Best friend I ever had. We still never talk sometimes"

Lol Ja, bra citat. Passande.


Citerar Moose:
dagispunkigt

Vilket bra ord.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Svårt att få någon ordning på Lenasvensson. Växlar mellan till synes helt seriösa inlägg (som tyder på sakkunskap i förhållandevis nischade ämnen) och inlägg som är svåra att betrakta som något annat än trollande.

Citerar Moose:
Tänker att du skulle göra succé på sådana där lillgamla kulturtillställningar på Södermalm eller motsvarande i Sveriges syd, syd-östra huvudstäder. Gärna där någon 30-någonting med dåligt skägg och ännu sämre hårväxt pratar om sin diktsamling inför närmast sörjande och fyra förbipasserande som kommit fel.


Tyvärr deltar jag mycket sällan vid kulturtillställningar. Det kanske är en sån sak som man måste växa upp med. Det skulle dock säkert kunna vara berikande för mig vid rätt tid, plats och tillstånd.
AG Jati Schysst och fartfylld medlem som har den kanske fulaste avataren GR:s hemsida haft sedan sin invigning 1998.
Touché
Citerar MovieGame Fan:
den kanske fulaste avataren GR:s hemsida haft sedan sin invigning 1998.

Den är snyggare än din nuvarande.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Citerar Ridley:
Den är snyggare än din nuvarande.


Fuck off! Den är mystisk... och fin.
Touché
Le Grand Blonde: Den föreställer Lena Dunham som är känd från bl.a. tv-serien GIRLS. Vet ej om hon i verkligen skulle ha något handikapp. Däremot så finns det en del "creepy" fakta om hur on brukade bete sig mot sin syster då de var små. Min bild mot henne i dagsläget är sisådär men jag behåller den, dels för att jag tycker den är fin och GR-användaren bakom bilden gjorde ett bra jobb.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Citerar AG Jati:
Le Grand Blonde: Den föreställer Lena Dunham som är känd från bl.a. tv-serien GIRLS. Vet ej om hon i verkligen skulle ha något handikapp. Däremot så finns det en del "creepy" fakta om hur on brukade bete sig mot sin syster då de var små. Min bild mot henne i dagsläget är sisådär men jag behåller den, dels för att jag tycker den är fin och GR-användaren bakom bilden gjorde ett bra jobb.


Usch! Ja.. hon var inte mycket att hänga i julgranen..
Touché
Citerar Le Grand Blonde:
Jag tror att vi alla nu kan vara överens om att ag jati ska byta avatar.


Annars aktiveras bann-knappen!
Touché
  • 0
MovieGame låter förbannat förvirrande. Dessutom framgår det inte att användaren är ett "fan" utan att denne snarare säger: "Filmspel, fan!".

Citerar MovieGame Fan:
Annars aktiveras bann-knappen!


Med deportering som följd.
It Can't Rain All the Time

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!