Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur länge brukar ni vara uppe?


  • RISE
  • RISE
När den ofrånkombara känslan av meningslöshet kryper sig på en försöker jag alltid intala mig själv att gå till sängs. Det kommer nog också för er en tidpunkt på natten då ni inser att det inte finns någon anledning eller mening med att stanna uppe länge till. Det är enligt mig den optimala tiden för sömn och brukar inträffa mellan 1:00 och 3:00.
Det var allt för mig. Tack för visat intresse.
  • 0
På lov: När folk börjar säga godmorgon så tycker jag det är dags att sova.
Helger: somna på tangetbordet FTW!
Skoldagar: blir tvingad i sänngs och spelar PSP tills batteriet tar slut.

Dvs, inga speciella tider utan jag följer dessa regler.
Remember, even the greatest gamers have once been n00bs. "I'm a gameoholic!"
  • 0
Nu på lovet brukar det bli runt 02:00 kanske....när det inte är lov så kanske det blir mellan 23:00-00:00.
  • 0
2300-0400 nu på lovet. Annars är det 2300-0230 kanske. Måste lägga mig tidigare när jag har skola.
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Vardagar med skola och allt som hör till så blir det 22:00-23:00, kanske lite längre om jag har sovit en stund på eftermiddagen. Helger så blir det självklart längre och på lov så... ja tänk er själva.
  • 0
Beror lite på när mina föreläsningar börjar (och om jag orkar gå på dem ). Men de senaste månaderna har jag gått och lagt mig runt 06:00 varje dag. Och upp antingen 10:00 eller 12:00 beroende på när jag börjar(om det överhvudtaget är någon föreläsning).

Det är något av det finare med universitetet, ofta en väldig möjlighet att vara vaken och ha en frihet att göra som man vill.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
22.00-23.00 vardagar (skoldagar) lov/helger (ej lördag, kyrka klockan 9.30 dan efter) typ, 0.00-03.00. dock gick jag upp 14.25 idag.
  • 0
23.00-00.30 på vardagar och 00.00-03.00 på helger men det kan bli mycket senare på lov
  • 0
22.00-23.00 på vardagar
23.00-01.00 på helger.
  • 0
22-23 på vardagar
22-24 på helger
22-06 på lov
>.<
  • 0
21:30-22:30 vardagar
runt 00.00 på helger om inte 23.00
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
00.00 - 01.00 vardagar - Jag måste verkligen skärpa mig på den här punkten, känner att kroppen inte riktigt orkar med...

På helgerna så varierar det väldigt mycket.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
På vardagar så lägger jag mig lite efter 23.00, sover kanske 3.30.
På helger så blir jag vaken till klockan 4.00, orkar inte längre.
På loven så kan det ibland bli kl 6.00. I torsdags så vart det kl 8.30
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
På skoldagarna brukar jag vara vaken till tolv ungefär men nu på lovet blir det uppemot tre.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Nu på lovet har det blivit till 07.30 som mest.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Jag brukar vara uppe rätt så sent (eller tidigt), och det varierar ifrån kl. 1 på morgonen till 3 - oavsett dag.

Anledningen till att jag inte vill vara uppe längre (då det känns som om jag vill det) är att jag troligen kommer att vakna vid min bestämda tid som är ganska tidig, och då kommer jag att vara svinigt trött. Och det gäller på helgen. Att vara trött på dagen är något utav det värsta som finns.
Jag vet vilken mängd timmar jag behöver för att känna mig duglig.

På skoldagar är det ännu värre att vara uppe sent då jag vaknar vid halv sju och kan räkna med att de resterande 5-8 timmarna kommer att vara ett helvete.
  • 0
vardagar kl.11
helger/lov kl.2
Coca Cola Veins
  • 0
Vardagar: 22.00 - 23.30

Lov: 02.00 - 04.30
Gran i maten? Man kan ju inte ha gran i maten!
  • 0
Jag brukar väl gå och lägga vid halv 10 tiden på vardagar.
23 på lovet.

Jag är ingen kvällsmänniska.
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden.
  • 0
  • shoo
  • shoo
Efter scrubs på vardagar
I'd help the homeless... but I don't know where they live o.O
  • 0
Vardagar: 23.00-01.00
Helger: 02.00-03.00
Lov: 03.00-07.00

Försöker vända tillbaka på dygnet nu. Planerar att gå och lägga mig redan 05.00 idag. Eller ja, imorgon.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
Vardagar: 01.00
Helger/lov:04.00-05.00
Söndagar: 05.00
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Vardagar: 01-03
Helger: 04-07
Lov: 05-07
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
when-ever-the-fuck-I-wanto-ish
Raise your fists and walk around, just don't take what you need.
  • 0
Citerar MrOizo:
Tills nu.


Nej, tills nu.
complications of a mastermind
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!