Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur länge brukar ni vara uppe?


Blir lite olika, runt 00 på vardagar. Sen på helger/lov lägger jag mig när jag får tråkigt xD
Black n Pink
  • 0
Jag går och lägger mig runt 01:00 på vardagar, på helger lite senare och nu så blir det väl runt 03:00-04:00. Vi får se.
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
De flesta dagar somnar jag runt 02:00 eller senare tyvärr, måste ändra min dygnsrytm innan lumpen.
"Jill, why don't you, the master of unlocking, take this lock pick."
  • 0
Till jag har spelat klart
Livet går ut på att testa. Om man inte vågar testa ändå...
  • 0
Hur länge var ni uppe igår när det var nyår då?

Jag själv var uppe till 3:30.
  • 0
Natten till idag:

Var uppe till kl. 5.00.
  • 0
Nästa vecka går jag väl å lägger mig vid.. tja.. 8.00 kanske..
Diablo III <3
  • 0
På vardagar brukar jag vara uppe till ett, vilket betyder att jag får ungefär fem timmars sömn innan jag börjar skolan. Har gjort så i flera år, så jag är ganska van.
  • 0
01:30-02:30 på helger/lov och 23:00 på skoldagar
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Runt 02:00 nu på lovet, på skoldagar brukar det bli mellan 00:00 och 00:30
NJET
  • 0
Citerar Tarantell:
Runt 02:00 nu på lovet, på skoldagar brukar det bli mellan 00:00 och 00:30


Hur fan klarar du det?
  • 0
Försöker att inte vara uppe allt för sent, blir ett sånt helvete när man ska till skolan sen...

nu brukar jag lägga mig kring 4 tiden.
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Skoldagar: 22:30 - 23:30

Helgdagar : 01:00 - 02:00

Nyårsafton blev det runt 05:00
  • 0
När jag har skola så lägger jag mig väl kanske runt 12.00 eller nåt sånt, läser dock runt 2-3 timmar efter det. När jag är ledig så lägger jag mig när jag känner för det. Tyvärr så leder det till att jag sover bort hela dagen. Idag tex. gick jag upp kl. 17.00, lite i senaste laget, menmen.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
jag brukar läggamig klockan 10
Komitet Gosudarstvenno Bezopasnosti Ministrov
  • 0
Fyra, sover runt fem.
In heaven all the interesting people are missing.
  • 0
Citerar TwentyOne:
Hur fan klarar du det?


Det är inte speciellt svårt
NJET
  • 0
Typ 23:00-00:00 på vardagar och 2:00-3:00 på helger.
  • 0
Nyårsnatten kom jag väl i säng vid kanske 05-06, sov hos en kompis eftersom att bussarna hem till mig slutar gå vid 02.
Sov i över 10 timmar också, så min dygnsrytm är helt förstörd.

På vanliga helger beror det helt på om jag är hemma eller ute. När jag är hemma på helgen så går jag ofta och lägger mig hyfsat tidigt, dock har det inte blivit så det här lovet.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
På vardagar: brukar jag lägga mig någon gång vid 00:00 till 02:00.
Helger brukar det bli lite senare kanske 03:00 till 05:00.
  • 0
Vardagar... Runt 23:00, fast brukar sitta och måla ett tag. Ibland till 03:00
Helger/Lov... Beror på vad jag gör. Rollspel 3:00-4:00. Inget speciellt 0:00-3:00.

Detta nyår. 2:00 Var sjuk så jag orkade inte vara uppe.
If you drink 4 jolts, 3 cokes & 2 coffee from the afternoon till midnight, then your might have a tiny problem trying to sleep.
  • 0
Nu på lovet har jag spelat wow till 5 varje natt... Annars brukar jag gå och lägga mig vid 22.00 och på helgerna går jag och lägger mig vid 2.00 - 3.00...
"Violence has resolved more conflicts than anything else. The contrary opinion that violence doesn't solve anything is merely wishful thinking at its worst. "-Lieutenant Jean Rasczak
  • 0
brukar lägga mig vid 21.30 sova vid 23.00
42
  • 0
Vardagar: 00:00 - 01:00
Helger: Jag går inte och lägger mig på helger.
I dont wanna live here no more, I dont wanna stay. Aint gonna spend the rest of my life, quietly fading away.
  • 0
Ptja, varierar vääldigt mycket från dag till dag. På vardagar så brukar det bli 23:00 till 00:00. Helgerna brukar bli några timmar längre och på lovet så vänds tygnet totalt upp och ner. Jag somnade klockan 7:00 i morse t.ex. >.<
...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!