Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Livlig:
Det körs i bakgrunden och är "där". På vilket sätt den skulle vara dålig vet jag inte.

mhm mhm :3 Kejrå
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Och med sämst menar jag att det är ett program som körs och skit. Jag vill att det ska ske i bakgrunden som på Spotify :3


Skaffa en annan musikspelare. De flesta fria är betydligt mindre prestandakrävande än iTunes och har LastFM inbyggt i programmen.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Aaandy:
Det sker i bakgrunden. Programmet startar tillsammans med Itunes.


It's a deal then :3

Tillagt 2012-08-31 00:29:
Citerar Livlig:
Skaffa en annan musikspelare. De flesta fria är betydligt mindre prestandakrävande än iTunes och har LastFM inbyggt i programmen.


Hm.. kanske.. :3 Men.. jag gillar ju iTunes.
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Finnsente på Mac? D:


Jag kör på Songbird (finns säkert bättre men den är mycket bättre än iTunes). Där är LastFM inbyggt. Testa vetja.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Ridley:
Hit och dit.


Bakom datorn eller? ;3

Det är ju tråkigt här utan dig! D':
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Livlig:
Jag kör på Songbird (finns säkert bättre men den är mycket bättre än iTunes). Där är LastFM inbyggt. Testa vetja.


Hm, ja kanske :3 Provar LastFM-app-grejamojen nu, sen bli're Songbird på test iaf
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Lihtenem:
Käkade och såg på film med en kompis. Hon fick trösta mig genom kvällen, särskilt då en kompis till henne som var på palts ringde under The Scientist och jag tydligt hörde allting. Det var hemskt.

Och nej, jag fick inte biljetten såld. Men det var inte hela världen.


Den. Låten. Gav. Mig. Rysningar.

Förlåt. Ska inte gnugga det i ansiktet på dig. Filmen du såg var säkert minst lika bra. Vilken var det, förresten?
  • 0
Citerar Spion:
Vi får se hur det här går.


...if you know what I mean.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Spion:
En tjej rekryterad för skypesamtal från snyggastchatten.se. Vi får se hur det här går.


Midnight Club XXX.
  • 0
Citerar Spion:
En tjej rekryterad för skypesamtal från snyggastchatten.se. Vi får se hur det här går.


Right. En "tjej".

Citerar Aaandy:
Midnight Club XXX.


XXXX är sexigare. Ett exxxxtra X lixxxxom.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Livlig:
Citerar Spion:En tjej rekryterad för skypesamtal från snyggastchatten.se. Vi får se hur det här går.

Right. En "tjej".


Schh!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
Citerar Livlig:
Right. En "tjej".


Precis min tanke.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Clint: Ha'ru nå mer på lager, typ som den där Goblin-låten eller Phideaux-liknande? :3
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Aaandy:
Förlåt. Ska inte gnugga det i ansiktet på dig.


Tack.

Citerar Aaandy:
Filmen du såg var säkert minst lika bra. Vilken var det, förresten?


Jag ljög, det var ingen film. Vi blev precis klara med att se alla säsonger av Dexter så vi började med House ikväll. 2 avsnitt blev det. Och ja, det var ju helt sjukt fantastiska avsnitt alltså. Det var antagligen värt det att skita i att se det där CP-bandet, dom är ändå överskattade...
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Schh!


Did I blow your cover?

Citerar Mr Smiley:
Precis min tanke.


Vik hädan, styggelse! Du har inte avslutat Batman! http://batmanbatmanbatman.com/
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Livlig:
Vik hädan, styggelse! Du har inte avslutat Batman!


Joho! Men Aaandy tog bort bloggen, den jäveln.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Joho! Men Aaandy tog bort bloggen, den jäveln.


Det är bara för att du smackade upp "The Dark Phoenix Saga" på förstaplatsen!
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Clint: Ha'ru nå mer på lager, typ som den där Goblin-låten eller Phideaux-liknande? :3


Well, jag hittade äntligen en "clean" version av Selomes dansmusik. :3

http://www.youtube.com/watch?v=QHZVEdhv20k

Sen vet jag inte om jag har tipsat om Lemon Jelly.

http://www.youtube.com/watch?v=jyigTL36vuA

Sen tyckte jag denna var rätt chillax. ^w^

http://www.youtube.com/watch?v=PlHZZnGy8NQ

Tillagt 2012-08-31 00:38:
Citerar Livlig:
Did I blow your cover?


Yes! I was a having the fun, and then YOU came.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Eftersom jag hade läst Superman, Action Comics och Supergirl (New 52) tänkte jag hoppa på Superboy, trots att jag inte var jätteintresserad. Happ - behövde tydligen lästa Teen Titans också för att fatta någonting. Några nummer in märker jag att jag behöver läsa Legion Lost också.

Det kommer en stund då crossovers är... jobbiga.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Joho! Men Aaandy tog bort bloggen, den jäveln.


Helt fantastisk ursäkt.
hånobing
  • 0
Citerar Mr Clint:
Well, jag hittade äntligen en "clean" version av Selomes dansmusik. :3

http://www.youtube.com/watch?v=QHZVEdhv20k




Citerar Mr Clint:
Sen vet jag inte om jag har tipsat om Lemon Jelly.

http://www.youtube.com/watch?v=jyigTL36vuA


Mhm mhm :3 Lite triphopig sådär, I rike.

Citerar Mr Clint:
Sen tyckte jag denna var rätt chillax. ^w^

http://www.youtube.com/watch?v=PlHZZnGy8NQ

Chillax var ordet! :3 Är nog perfa som "sitta och jobba med något"-musik.
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Livlig:
Några nummer in märker jag att jag behöver läsa Legion Lost också.


Är det då man MÅSTE läsa för att förstå? Minns att jag började läsa ett nytt nummer av Teen Titans och plötsligt så befann sig alla på något helt okänd ställe med karaktärer jag aldrig sett förut.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Bakom datorn eller? ;3

Delvis.

Citerar Mr Clint:
Det är ju tråkigt här utan dig! D':

Naww. ;*
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Naww. ;*


"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00