Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


★ mitrode premi ★

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

hitman freelancer är fortfarande kul

synd bara att det tar rätt lång tid att låsa upp nya grejer i safehouset osv

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

WASSSSAAAAPPP

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Panetoz var ju inte bra, Wiktoria var bättre. Uje, vad var det för skräp?

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

to the edge of the universe and back

vad gör ni 

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @yonobi

vad gör ni

byggde Saurons-öga-tornet i Valheim, men det blev fult :3

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

byggde Saurons-öga-tornet i Valheim, men det blev fult :3

ok g*mer

that's pretty cool, du borde bygga... typ en ugn. och laga lasagne. yeh

Garçon means boy.
  • 0

frukost

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

In reply to: @yonobi

du borde bygga... typ en ugn. och laga lasagne. yeh

jag har byggt en ugn (Valheim) och ska göra lasagne (irl)

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

Fick denna gratis idag.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11

In reply to: @Ridley

jag har byggt en ugn (Valheim) och ska göra lasagne (irl)

you're unhinged bro

snygg avatar förresten, är det en hamster

Garçon means boy.

spenderade 12 timmar på akutmottagningen igår, och det var ju typ mindre kul 

nu ska jag trösta mig själv med 150 gram lösgodis :3

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

In reply to: @Mr Clint

nu ska jag trösta mig själv med 150 gram lösgodis :3

tyckte det lät lite först, men det är kanske ganska perfekt mängd egentligen, mer än så så blir man bara tjock och ledsen efteråt

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

mer än så så blir man bara tjock och ledsen efteråt

hahaha, ja, köper en mer än 200 gram så äter en upp cirka 80% av det, blir illamående, sparar kramset i botten till imorgon, och när en äter upp resten nästa dag så blir det typ som en liten aptitretare bara, och så vill en ha mer godis istället

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

köper en mer än 200 gram så äter en upp cirka 80% av det, blir illamående, sparar kramset i botten till imorgon, och när en äter upp resten nästa dag så blir det typ som en liten aptitretare bara

haha, exakt :'3

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt

In reply to: @Siegfried

WASSSSAAAAPPP

SENNNNAAAAPPP

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

varför heter panpizzan Billys

vem är Billy

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @yonobi

varför heter panpizzan Billys vem är Billy

vet inte om det är sant, men har hört att Gorbys och Billys är döpta efter Michail Gorbatjov och Bill Clinton (av någon anledning)

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

vet inte om det är sant, men har hört att Gorbys och Billys är döpta efter Michail Gorbatjov och Bill Clinton (av någon anledning)

existensen av kapitalistpizza och kommunistpirog antyder att det finns anarkistburgare och fascistnuggets någonstans i ett ICA Supermarket

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0

In reply to: @Ridley

vet inte om det är sant, men har hört att Gorbys och Billys är döpta efter Michail Gorbatjov och Bill Clinton (av någon anledning)

yo, what the heck. weird

om det fanns en svensk version av QI så skulle detta vara en fråga där. typiskt QI-fakta

Garçon means boy.
  • 0

In reply to: @Mr Clint

existensen av kapitalistpizza och kommunistpirog antyder att det finns anarkistburgare och fascistnuggets någonstans i ett ICA Supermarket

mmm, du får leta

In reply to: @yonobi

om det fanns en svensk version av QI

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Intresseklubben (finns på YouTube om man vill spana)

In reply to: @yonobi

yo, what the heck. weird

ja, jag kollade nu om det var sant och det var det. produkterna skapades (av samma bolag) när Gorby och Billy var vid makten.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

In reply to: @Ridley

mmm, du får leta

Jag har hittat flera idjutt sandwiches iaf!!! >;3/

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

In reply to: @Mr Clint

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Intresseklubben

oh shit, det hade jag glömt! synd att det är inställt, annars hade du kunnat vara med *nickar*

In reply to: @Ridley

finns på YouTube om man vill spana

det kanske man borde, är det bra

In reply to: @Ridley

ja, jag kollade nu om det var sant och det var det. produkterna skapades (av samma bolag) när Gorby och Billy var vid makten.

nu fick du tre poäng

bisarrt faktiskt, ska berätta för alla jag känner (true)

Garçon means boy.

Äntligen 😁

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

In reply to: @yonobi

annars hade du kunnat vara med

förutom att jag inte är känd eller ens skulle våga vara på tv så ja

In reply to: @yonobi

det kanske man borde, är det bra

kollade första avsnittet nyss, var ganska roligt (iaf på natten), skrattade flera gånger

till exempel så sa Babben snus (snyous), hon är bra ;3

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00