Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Jobb?


  • Missing Avatar
  • Raev
Jag jobbar för tillfället,vid femton års ålder,på en pizzeria i centrala Gnesta,var jag diskar och städar.
Jobbar fem timmar i veckan,tjänar en tretusen spänn,det är skönt.
I emerge in undead rain.
  • 0
Serba: Haha

Reav: Fa* så skulle man ha det
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
  • Missing Avatar
  • Raev
Ja du,spara några månader bara så har man PS3,Wii och Xbox 360.

Det är soft,jag ska ha alla!
I emerge in undead rain.
  • 0
...Så mycket pengar...

Jag överlever just nu på barnbidrag och resterna av sommarjobbslönen. Det hänger en stor xbox 360 och svävar som en hägring borta vid fjärran, men jag har räknat ut att mina föräldrar förmodligen inte tänker ge mig en spelkonsol i julklapp, konstigt nog. Så jag tänker be om pengar istället.^^'
GT: HowBadCanItGet
  • 0
Just nu jobbar jag som en servitör på en restaurang under sommaren. Funderar på att läsa till civilingengör med inrikting Samhällsplanering på KTH när jag blir äldre (ska börja gymnasiet nu till höst). Jag är väldigt intresserad i stadsplanering och bostädsprojekt och sånt så jag skulle helst vilja jobba med det när jag blir stor.
---------------------------------------------------------------
  • 0
Citerar Stiffeg:
Just nu jobbar jag som en servitör på en restaurang under sommaren. Funderar på att läsa till civilingengör med inrikting Samhällsplanering på KTH när jag blir äldre (ska börja gymnasiet nu till höst). Jag är väldigt intresserad i stadsplanering och bostädsprojekt och sånt så jag skulle helst vilja jobba med det när jag blir stor.


Snälla sluta bumpa alla trådar din lilla idiot!
  • 0
Citerar Hellbringer:
Citerar Stiffeg:
Just nu jobbar jag som en servitör på en restaurang under sommaren. Funderar på att läsa till civilingengör med inrikting Samhällsplanering på KTH när jag blir äldre (ska börja gymnasiet nu till höst). Jag är väldigt intresserad i stadsplanering och bostädsprojekt och sånt så jag skulle helst vilja jobba med det när jag blir stor.


Snälla sluta bumpa alla trådar din lilla idiot!


Så jag ska skapa en ny tråd som är exakt som denna?
---------------------------------------------------------------
  • 0
Citerar Stiffeg:
Så jag ska skapa en ny tråd som är exakt som denna?


Exakt!
Så gör en ny tråd om du vill diskutera om jobb men bumpa inte en tråd från 2006!!!
  • 0
  • Trog
  • Trog
jag aer teh snickrare
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Hellbringer:
Exakt!
Så gör en ny tråd om du vill diskutera om jobb men bumpa inte en tråd från 2006!!!

Nej, det måste han inte alls det. Sålänge hans bumpning är vettig och han bidrar med att starta igång tråden igen, så är det inte alls någon fara. Sluta leka moderator, om du inte vet hur vi sköter sidan.

---

I övrigt hade du lika gärna kunnat starta en ny Stiffeg, på grund av att tråden är så kort (på bara två sidor). Men det är struntsamma nu.
  • 0
Citerar Stiffeg:
Just nu jobbar jag som en servitör på en restaurang under sommaren. Funderar på att läsa till civilingengör med inrikting Samhällsplanering på KTH när jag blir äldre (ska börja gymnasiet nu till höst). Jag är väldigt intresserad i stadsplanering och bostädsprojekt och sånt så jag skulle helst vilja jobba med det när jag blir stor.


Det är faktiskt exakt vad jag läser nu... Du menar samhällsbyggnad va?
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Jag jobbar med elektronikproduktion och är lageransvarig. Ansvar is not the shit.
  • 0
Jobbade på Komvux som vaktmästare i tre veckor(sommarjobb). Lönen kommer om 7 dagar. Längtar
  • 0
Praoade i en skola för småbarn. Jag blev mycket poppulär bland fritidskidsen. Dock uppskattade jag inte direkt att dem slog mig i rumpan med en smiskpinne.
Fick mycket goda resultat.

Framtidens tankar om jobb ser dåligt ut då jag aldrig vet vad jag vill arbeta som, vilket även gör att min studiesatsning under kommande nian förlorar allt mera av sin motivation.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Sommarjobb på Posten här.
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Jag har inget sommarjobb. Tråkigt. :/

Men ska kanske hjälpa min bror med hans, och få lite pengar av honom.
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
  • I
  • I
Citerar cbx den store:
Jobbade på Komvux som vaktmästare i tre veckor(sommarjobb). Lönen kommer om 7 dagar. Längtar


Nice, jag ska också få ut min lön då Fast jag har för mig att man för lönen på fredagen om den 25:e infaller på en lördag, men jag är inte säker
Ad finem ambulo.
  • 0
Samma dag som jag börjar nya jobbet ser jag att Gamestop söker folk som jobbar deltid, ska nog gå dit med CV och ansökningsbrev imorgon och presentera mig, har ju relativt bra koll på spel och har jobbat inom fackhandeln förut.
-Juicy
  • 0
Citerar Xchel:
Samma dag som jag börjar nya jobbet ser jag att Gamestop söker folk som jobbar deltid, ska nog gå dit med CV och ansökningsbrev imorgon och presentera mig, har ju relativt bra koll på spel och har jobbat inom fackhandeln förut.


lycka till !
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar vincent_XXX:
lycka till !


Tackar, fast gick dock aldrig dit för att lämna en ansökan.
Trivs redan bra på nuvarande jobbet fast jag knappt börjat ännu.
Ska ha ett litet prov imorgon innan jag börjar jobba på riktigt,
hoppas det går bra. Min boss sa att det var ganska lätt, typ högstadie-nivå,
men jag vet å andra sidan inte hur hon definierar det.
Brukar inte ha så jävla lätt att memorera saker men ja ska läsa på lite ikväll
men framförallt imorgon. Riktigt härligt gäng jag ska jobba med iaf!
-Juicy
  • 0
Necrobump!
Har fått tag på ett rätt fint jobb (heltid) nu som tvingar mig att ändra och skrota planer för sommaren. Inte helt kul, men det känns dåligt att tacka nej till pengarna och meriten.
:3
  • 0
Jobbar som kock just nu. Men det är inget jag lär fortsätta länge med.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
  • Jkd
  • Jkd
Säljer tidningar på helgerna. Skulle hellre vela sälja nåt annat, nåt lite större i framtiden. Entreprenör är väl det jag skulle vela bli.
  • 0
Studerar för tillfället. Men vill jobba som animatör. Det skulle vara riktigt kul. Vill jobba med något inom film.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Extraknäcker lite då och då som affischrullare åt Allmoge Fönster. Grova pengar i den branschen.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!