Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Styrketräning


Dumheter!!
Går jättebra att styrketräna om man går på kampSPORT stavas det dessutom!
Sono il re e tutti conoscete quello
  • 0
jag tränar judo och ska börja med tai boxning när jag blir 15, rätta mig om jag stavade fel
jag kämpar för för mig själv!
  • 0
Föredrar den riktiga benämningen "Muay Thai"

Och man blir inte alls stel av styrketräning. Kör man på rätt sätt stretchar bra så blir det inga problem alls.
shador | extra dry.
  • 0
jag gymade hände inte mycke.. sen tränade jag hemma. vilket resultat
lol
  • 0
Cooolt....
WOW!
  • 0
Går på gym, mest bara för att hålla igång efter jag blivit pisstrött på fotbollen. Sen lirar jag golf på sommaren samt att det spelas en hel del tennis, fotboll och annat under sommaren...

Btw, tycker ni golf räknas som en sport eller hobby?
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Enligt mig...hobby.
  • 0
Golf = en bil...och en hobby
  • 0
skall nog börja att träna tycker nog inte att det är så kul men med en polare så kan man träna länge utan att det märks och så blir man sådär äkligt skönt trött.... om ni förstår vad jag menra

borde nog ta bort den där fula kulan ja har på magen den passar inte min karaktär

träning är nyttigt plus att man brjar se ser bra ut efter ett tag man har hållit på
Islam+frihet=lol
  • 0
kom precis hem från 1 timmas gym pass.
jo golf är nog mer än hobby än sport, jävligt kul e det iaf
  • 0
Klart golf är en sport, fatta vad mycket mitt helset väger när jag bär omkring på det i min bärbäg.
Taskigt läge som billiga villor.
  • 0
Går på bågskytte, faktist.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
[jerra_77] en timme brukar vara på jymmet 2 timmar minst när jag väl är där tappar jämnt bort tiden
Islam+frihet=lol
  • 0
"[jerra_77] en timme brukar vara på jymmet 2 timmar minst när jag väl är där tappar jämnt bort tiden"

jo brukar va där ca 2 tim jag med. men var så trött efter att ha vart ute och fart omkring i värmen hela dagen så orkade bara 1 timme
  • 0
Småpojkar utan något hut! Att träna två timmar är dumt och.... ja det är dumt helt enkelt. Jag antar att ni tränar hårt och kör hela passet. Idioter som ser gym som något socialt ska hålla sig till sidan tack.

Träna inte i två timmar! Det fuckar bara upp er mer. Kroppen börjar då att bryta ner de musklerna som ni faktiskt har (även om de är små till o börja med )

Träna kort och intensivt, försök att hålla träningspassen till 40 max 50 minuter mkay.
shador | extra dry.
  • 0
Golf är en sport, däremot skulle jag inte klassa det som idrott.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Tycker att man borde bli riktigt fysiskt utmattad i en sport, klassar inte golkf som sport.

Btw Shador, när du tränar bryts musklerna ALLTID ner, det är när dem byggs upp igen ( under vilan) som man blir starkare.

Annars hyfsat bra råd.
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Man måste ju äta nåt eller dricka någoting nyttigt efteråt.


Annars har man ju f4n tränat i onödan.
  • 0
"Småpojkar utan något hut! Att träna två timmar är dumt och.... ja det är dumt helt enkelt. Jag antar att ni tränar hårt och kör hela passet. Idioter som ser gym som något socialt ska hålla sig till sidan tack."

Eftersom jag tränar alla kroppsdelar under samma pass så tar det minst 1h 30min, vilket jag absolut inte ser som för mkt utan snarare för lite, det där du snackar om att träna ca 40min har jag aldrig hört om tidigare och förhoppningsvis så tränar jag på ett bra sätt eftersom mina muskler inte brytits ner utan snarare växt.
  • 0
tråd skaparen.. heter du martin?

om inte never mind =)

btw jag tränar nästan aldrig.. hellre tar ajg en jogg eller nåt
Regrets, I've had a few... But then again, too few to mention!
  • 0
jag tränar 4/5 gånger i veckan. BASKET!!!!
Har fyra med klubblaget, en med stadslaget, sen e jag väll ute och springer så gott det går. Sedan blir det väll lite med Regionslaget när MHC närmar sig
Men innan du lämnar forumet, glöm inte att adda [email protected]
  • 0
Jag ska börja träna boxning, fast först åker jag dit nån träning och testar på först. Jag raporterar om det då.
Heil
  • 0
Jag tränar fotboll 4-5 dagar i veckan,då kör vi styrketräning fast med sin egen kroppsvikt. När man inte växt färdigt ska man inte använda vikter för det kan skada skelettet.

Brukar köra armhävningar,situps,upphopp, tåhävningar o.s.v
  • 0
Tänkte återuppliva tråden lite.

Jag tränar fotboll 4-5 dagar i veckan,då kör vi styrketräning fast med sin egen kroppsvikt. När man inte växt färdigt ska man inte använda vikter för det kan skada skelettet.

Brukar köra armhävningar,situps,upphopp, tåhävningar o.s.v


Tränar själv med vikter, har gjort det i nåt år, är 14. Funkar fint, inga prob än. Och om man tar det lugnt är det inga prob...

Tränar nu faktiskt.
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Själv tränar jag aldrig. Det är helt enkelt för jobbigt och för tråkigt.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!