Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Styrketräning


kom precis hem från gymmet nyss... tränar oftast 3ggr i veckan
  • 0
Styrketränar väl 1-2 ggr i veckan med basketen.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
fel tråd...
  • 0
Tränar nästan enbart mitt intellekt, den starkaste kraften i universum.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Styrketränar 4 ggr i veckan och slänger dit lite kondition på resterande dagar. Har gjort det i snart ett år nu. Om jag har ork och tid ska jag försöka börja med Muay Thai också
shador | extra dry.
  • 0
Jag styrketränar, började i december och sen dess har mina muskler växt en hel del. Jag kan för första gången känna att jag överhuvudtaget har muskler på benen.
Antipiratbyrån ondskans mäktiga redskap
  • 0
Jag går bara på gymmet kanske en gång 1 månaden.Orkar inte mer
Bob marley rest in pease...
  • 0
jag älskar styrke träna jag har en Xbox och tränar med... längtar tills PS3an kommer då kan jag ta i mera ^^

Nä men skämt å sido så kanske man borde börja gå spåret minst en gång om dan?
Islam+frihet=lol
  • 0
Jag har en "enkel" uträkning åt er. (Jag är 15 år)

Karate+Ju-Jutsu+Judo x 8år + styrketräning då och då = Me

Jag är ganska vältränad och det gillar jag ^^
If you drink 4 jolts, 3 cokes & 2 coffee from the afternoon till midnight, then your might have a tiny problem trying to sleep.
  • 0
Jag styrketränar lite då och då när jag känner att jag har tid och lust
You can hang out in the sun tossing a ball around or you can sit at your computer and do something that Matters!!!!
  • 0
Muay Thai, Styrketräning - det får räcka tycker jag. Det blir mycket styrketräning nu på sommaren. Sen har jag mitt gym nerför trappan typ. Nära, bra och man känner sig mer motiverad att gå dit när det är nära.
  • 0
1-2 dagar i veckan + löpträning, funderar på att öka lite nu faktiskt... sen blir det en hel del snabba och långa promenader
  • 0
HUR MYCKET BÄNKAR ALLA HÄR ?????

JAG BÄNKAR 70!
Rest In Peace Steve Irwin !
  • 0
Innan sommaren styrketränade jag 3 ggr i veckan och höll en extremt nogrann kost på grönsaker och kolhydrater. Nu har jag flyttat över sommaren, och här finns inget gym, men jag försöker ändå hålla mig i form med simning, löpning och armhävningar. Får väl själv säga att jag är ganska biffig (väger 85 kg) .
The future of every resistance movement ever
  • 0
Brukade gymma men har inte gjort det på snart 2 månader nu, magrutorna försvinner sakta men säkert ska gå och göra någar situps nu...
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Jag springer tre gånger i veckan och kör armhävningar/situps/crunches osv. efteråt. Jag är en sån som aldrig skulle kunna tänka mig att betala för att träna, inte heller för att sola när man lika gärna kan göra det gratis. Dock gör jag det mest för att hålla mig i form och inte säcka ihop totalt, har inga mål att bygga muskler eller liknande.
  • 0
Imperial> har du ett litet hemmagym eller nåt då? Crunches (dom jag är intränad till att ska heta crunches) behövs ju ändå lite grejor för...

Men jag är som du ungefär, fast jag tycker att springa är så jävla tråkigt, så jag kör lite med hantlar, gör situps och armhävningar osv. några gånger i veckan.
Im the sculpture made of clay.
  • 0
Jag tränar två gånger i veckan på KMTI och sen lite hemma
The Sky Moves Faster at This Time of Year
  • 0
Jag bänkade runt 129kg.
Gymmat runt 7 år nu. I yngre dar så brukade jag faktiskt träna boxning men lagt av för herrans många års sen.
Pendlar mellan 91.5 till 93kg. Så svårt att säga exakt vikt.
Sono il re e tutti conoscete quello
  • 0
Jag kan bara 70 kg, Men har bara hållt på i några månader
The Sky Moves Faster at This Time of Year
  • 0
Har blivit svag, kunde förut ta ca 70-80 armhävningar utan vila, klarar 30-40 nu innan jag blir för trött...
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Jag gymmar på min brorsas gym, men den senaste tiden har jag varit lite lat. Men det ska det bli ändring på snart!
  • 0
Nån som vet ett bra sätt att träna biceps hemma förutom armhävningar?
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Det finns en hel del övningar man kan göra med hantlar... har dock inga i minnet
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!