Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Styrketräning


"Är inte biffig för att då kan jag inte vara smidig vilket är viktigare inom truppgymnastik."

Ja,just det så var det ju. På så sätt beskriver du mig också,men jag går inte på någon truppgymnastik dock. =P
  • 0
Tränar på gym 3 ggr per dag, HATAR DET!

Extremt jävla skittråkigt, och jag fattar inte poängen med det. Alltså man blir ju stark, men man utnyttjar aldrig det

Började med det pga. hade inte tid med annat och gillade inte tränarna i mitt gamla basketlag.
Nu ska jag och ett par polare försöka starta ett eget basketlag, kommer vara jävligt nice om vi lyckas
Men om vi inte lyckas kommer vi fortfarande spela utomhus
WAAAGH!!!
  • 0
Ress:

Börja simma. Det är en naturlig gåva. =/
  • 0
Th3 End: Stället där jag tränar är egentligen ett skitstort badhus, men saken är den att det ALLTID är proppat med en massa barn eller pensionärer, och jag är ingen sån som simmar lugn grodsim, blir bara frustrerad av det

Men jag älskar att simma, brukar simma ca 4-5 km varje dag när jag är i Kroatien på sommaren
WAAAGH!!!
  • 0
Ok, för jobbigt med en massa oljud i bakgrunden.



Och Ja,fyf4n, sommaren, då f4n ska man simma mycket.
  • 0
Kommer du från Kroatien?
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Inte jag,nej.
  • 0
Jag tror inte att Ress kommer från kroatien...
  • 0
Att bygga upp överdriven muskelmassa är inte nödvändigt i dagens samhälle där man inte har nytta av den.
Vanlig standard motion är ju i så fall bättre. Kanske börjar med det på allvar en solig sommardag.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
åååh damnit >.<
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Menade Ress. Jag menar, varför åka regelbundet till Kroatien om man inte har släkt där eller nåt sånt? Visst, finns ju dom som regelbundet reser till exempelvis kanarieöarna, men Kroatien är väl inte turistmål i jämförelse med det?
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Springa några kilometer, gör anågra armhävningar och sen basta är det bästa tycker jag.
  • 0
Ress: "Tränar på gym 3 ggr per dag, HATAR DET! "

Det låter ganska tufft faktiskt... tar du ett pass på lunchrasten eller?
:3
  • 0
Den enda kanske inte överdrivna,men onödiga muskeln i kroppen är faktiskt de där stora muskelmassan som bildas uppe på axeln bakom nacken. De som syns vid sidan om nacken.

För mig är det nödvändigt med tanke på hur mycket jag älskar att röra på mig.
  • 0
HAr träningsverk efter gårdagens ryggträning...
  • 0
Tränar då och då, bara jag kan springa ifrån snuten så är jag nöjd.
complications of a mastermind
  • 0
Hantlarna jag jobbar med är på 60 kg, om någon undrade. Jag tar 450 i bänkpress.
  • 0
"Jag tar 450 i bänkpress."


En nolla för mycket?
complications of a mastermind
  • 0
Nej, jag kan också dra en jumbojet på 120 ton, utan hjul, med örat.
  • 0
Jag är svag.det är fakta,tyvärr
Bob marley rest in pease...
  • 0
Zombie: Yeah riiight

Händer väll att jag sätte mej vid gymmet lite då och då, med det är tråkigt, speciellt utan musik!
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
pott3: hur ofta en gång om året eller ... hehe
http://s1.gladiatus.se/game/c.php?uid=37404
  • 0
Zapi0: Kommer från Bosnien men stränderna är mycket finare i Kroatien (inte för att Bosnien har mycket att skryta med ) och eftersom jag förstår språket så förlorar vi inget på det

Zebaroth: Hahaha, menade /vecka såklart
WAAAGH!!!
  • 0
Ress: Aha. Du är min idol.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Tränar styrketräning 2 ggr i veckan, ibland blir det på helgerna. Sen tränar jag 2 dagar friidrott så det är rätt självklart jag styrkar lite.
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!