Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Piratpartiet


Att rösta på ett enfrågeparti är bara så dumt. Hellre röstar jag blankt än att jag röstar på piratpartiet. Ett samhälle utan någon upphovsrätt skulle vara katastrofal!
When I was young I thought that money was the most important thing in life; now that I am old I know that it is. - Oscar Wilde
  • 0
GO PIRATPARTIET!!!!!!!!!!
Vaddå pirat? *Visslar*
Köper förstås spel jag tycker är bra för att stödja utvecklarna.
  • 0
Snart har vi väl våldtäktspartiet och misshandelspartiet

GO PIRATPARTIET!!!!!!!!!!
Vaddå pirat? *Visslar*
Köper förstås spel jag tycker är bra för att stödja utvecklarna.


Berätta bara lite till så blir jag glad...
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Hah, man kan ju nästan se vad Templar tänkte skriva:

Do you feel lucky? Do you punk? Huh? Do you feel like its your lucky day? C'mon and make my day... Punk!

Starkt...
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Jag blir också glad när du blir skadeglad TP.
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
Skulle inte förvåna mig. Det har ju startats en massa skumma partier i Nederländerna, varför inte här?

Det finns så många sjuka människor i denna värld...
When I was young I thought that money was the most important thing in life; now that I am old I know that it is. - Oscar Wilde
  • 0
Jag blir också glad när du blir skadeglad TP.

Jag har mina trogna lärjungar

Skulle inte förvåna mig. Det har ju startats en massa skumma partier i Nederländerna, varför inte här?

Pedofilpartiet någon? Varts är folkstormen som vill rösta på dem?
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
"Pedofilpartiet någon? Varts är folkstormen som vill rösta på dem?"

Antagligen dom som attraheras av minderåriga? (Äcklas av bara tanken)
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Nej helt fel, Osynliga partiet är emot nazizter o rascister, dem e emot fasister..

Egentligen inget bra partiet, dem är mest ute efter att slåss mot rascister.. Vilket e bra

Oj glömde skriva emot för fascister.
Jag vet det ända sättet för mig att bli lugn, och det är fel sätt.
  • 0
Osynliga partiet verkar vara eremiter man hör ju på namnet osynlig och vi "dolda"
Autobahn
  • 0
Kolla in dessa partier FRED FLINTSTONE PARTIET
FRAMTIDENS PARTI FRANK ZAPPA-PARTIET
FRIA NORRLAND GRODAN BOLL PARTIET GRATIS ÖL PARTIET förlåt för dubbelposten
Autobahn
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dori
Som parti, måste man ha inriktningar på flera punkter!
''The music comes straight from the heart, and speaks only to the heart'' - Rachmaninov
  • 0
På förra sidan skrev jag:

"Piratpartiet är som en jävla sekt. Vilka hatiska människor asså..."

Men nu har jag fått reda på att Piratpartiet är för, inte emot fildelning.
  • 0
Vad bra att du var så insatt då när du skrev ditt inlägg.
  • 0
haha bra jobbat , G force
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
om pirat partiet "kommer till makten" med förkrossande majoritet skulle jag tycka att det är okej, jag menar, då vill ju faktiskt majoriteten ha det.
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Det känns ju nästan som ett skämt faktsikt...
Per Aspera Ad Astra
  • 0
  • Missing Avatar
  • Hawa
Vad vill Osynlighets partiet , vilka frågor riktar dom sig in på?
I will not fall, I will stand tall. Feels like no one could beat me.
  • 0
Piratpartiet skulle komma med mycket nytt och det skulle vara en revolution om dom skulle lyckas driva igenom det dom står för.

Sverige skulle bli smutskastat men även älskat.

Skulle vara väldigt intressant att se.
Medlem sedan: 2005-08-04 .. När får man guldklockan?
  • 0
dom e ba konsitga, har inget riktig politik.... och åter igen ba konstiga...
http://ohcean.wordpress.com/
  • 0
tror inte det är någon som kan något om politik som röstar på piratpartiet. Även om du är fildelare. För att Sverige styrs ju inte av sig självt efter att man avskaffat upphovsrätten
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
HAHA!

"NEJ TILL EU O.S.V"
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Eftersom många här inte är så insatta i hur saker fungerar ska jag förklara för er.

Bara för att upphovsrättskyddet skulle det inte betyda att man inte fick ta betalt för sina produkter. Hört talas om GNU? Den licensen ger konsumenterna samma rätt som upphovsrättsmannen, vilket betyder att de kan utveckla programmet och sälja det vidare, så länge de släpper det under GNU-licensen. Det är såklart fullt lagligt att distributera dessa program gratis, men nödvändigtvis behöver de inte vara det.

Jag skulle bara bli glad om upphovsrättsskyddet försvann, eftersom det sätter upp en gräns mellan konsumenter och företag, en gräns som jag ogillar och vill ha bort.
  • 0
Det är ju bra o få ladda ner, men att ställa upp i val bara för det....
http://s1.gladiatus.se/game/c.php?uid=37404
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!