Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken mobil har du?


Har just nu en Sony Xperia Z3 Compact och har haft den i snart ett år och är fortfarande hur nöjd som helst!

Bytte från en Lumia 900 som jag villerligen inte var missnöjd med men den var två år gammal och småsaker som...Spotify...funkade inte speciellt bra efter som det var en Windows Phone 7.8 och Spotify verkade helt skita i att försöka fixa problemen så tröttnade jag.
  • 0
Z2 som jag fick för 2999:- på Elgiganten förra året olåst. Har haft den i cirka 10-11 månader snart och lika nöjd som när jag fick hem den dag 1. Bästa smartphonen som jag har haft någonsin och då har jag haft tre andra tidigare.

Grym kamera, snabb, bra skärm, bra batteritid, tjusig, ligger skönt i handen och jag är inte sugen på att byta till någon ny lur just nu i alla fall.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
<quote author="-Ogge-">Z2 som jag fick för 2999:- på Elgiganten förra året olåst. Har haft den i cirka 10-11 månader snart och lika nöjd som när jag fick hem den dag 1. Bästa smartphonen som jag har haft någonsin och då har jag haft tre andra tidigare.

Grym kamera, snabb, bra skärm, bra batteritid, tjusig, ligger skönt i handen och jag är inte sugen på att byta till någon ny lur just nu i alla fall.</quote

Samma här! Dock från SIBA. Riktigt bra telefon - speciellt för det priset!
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Har en Samsung Galaxy och den är helt fungerande, enligt mig ska dom vara en gnutta mindre men annars är den helt perfekt!

Har även en Iphone 4, om man skulle fråga mig så skulle jag rekomendera Samsung starkt mycket mera för att;
1. Billigare

2.Bättre kvalitet

3. Mer hållbar, har tappat min i asfalt flera gånger, inte ens en repa!




Ursäkta för stavfel, om något bryter på engelska.
  • 0
Just nu har jag en LG Nexus 5 som jag är väldigt nöjd med förutom att arbetsminnet börjat strula på sistone. Systemet tar upp 1 GB och med några applikationer körandes går de upp i 900 MB. Då återstår 100 MB av den redan skrala totalmängden 2 GB.

Nu tittar jag efter nya alternativ, och den kommande Nexus 6P ligger närmst hjärtat, trots dess storlek!
  • 0
iPhone 6S
  • 0
Citerar Danne89:
iPhone 6S


Sony Xperia Z3
  • 0
Core 4 Samsung.
  • 0
Sony Xperia Z2.
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
iPhone 6, blir en iPhone 7 om något år.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Hade en iPhone 5 men den kände inte för att leva längre så den tog ett dopp i sjön. Jag uppgraderade till iPhone 6, som dock har sprucken skärm nu;(
  • 0
Köpte nyligen en S9 . inga större förändringarnsedan 7an
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
XZ Premium
  • 0
Galaxy fold
  • 0
Kör med en gammal hederlig Sony Ericsson Elm. Har snart haft den i 4 år. Innan det hade jag en Sony Ericsson W890
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
S9 nu, men på måndag Asus rog phone 2
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Samsung Galaxy S8, som fortfarande duger bra, "fascinerande nog".
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Huawei Mate 10 Pro, haft den i snart tre år tror jag. Upplever den fortfarande som kvick och grym batteritid, kameran är helt okej men är väl den enda svagheten då man önskar att man fick ännu bättre bilder.

Tillagt 2019-12-06 15:37:
Förstört många telefoner i mina dagar som människa, har dock skärpt till mig och har inte ens skal eller fodral på telefonen. Tappar den aldrig längre
  • 0
iPhone XR, min tredje Appletelefon. Innan hade jag iPhone 8 och 6s.
Phille was here
  • 0
iPhone 7 tror jag. Grym mobil bre
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Razer Phone 2, helt underbar att köra Call of duty mobile på.
  • 0
Rog Phone 2
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Asus Rog Phone 5

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Asus Rog Phone 6 Diablo Immortal edition

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!