Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vi som växte upp på 90-talet, minns ni?


Fanns Killer Instinct på arkad i Sverige? Jag hittade det bara utomlands.
I mourn the smell of love in the napalm.
  • 0
Citerar Oddesey:
Citerar De La Music:http://www.youtube.com/watch?v=375ENQbru8s

Sjukt bra.

Önskar jag hade växt upp under 90-talet....

Tyvärr så föddes jag mitt under det


Är väl bara glad att jag växte upp i usa, så fick därmed se en hel del gobitar som ungar i Sverige tyvärr aldrig fick se. Syftar inte på Darkwing duck då jag vet att det visades här också men en del andra. Jättesynd.
"Själv så kan jag ju snickra, skruva, meka, fixa trixa, slakta, rensa och samtidigt städa, tvätta, laga mat, sy etc Så antingen är jag en hermafrodit eller så förbereder jag mig för ett forever alone liv" - Noire
  • 0
100 Kilo Godis minns ni väl?

https://www.youtube.com/watch?v=Se7D_eND8Y8
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Det minne jag tänker på just nu är min tamagotchi som flyttade hemifrån varje gång jag hade sovmorgon...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det minne jag tänker på just nu är min tamagotchi som flyttade hemifrån varje gång jag hade sovmorgon...


Ohja, det var verkligen som om att man tog hand om sina egna barn. Snacka om vilket engagemang man lade ner på de där små digitala djuren..
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Citerar -Ogge-:
Ohja, det var verkligen som om att man tog hand om sina egna barn. Snacka om vilket engagemang man lade ner på de där små digitala djuren..

Det måste ha varit så sjukt effektivt för föräldrar som inte ville ha husdjur.... Nej, du får ingen hamster - du kan ju inte ens ta hand om en tamagochi!
  • 0
Buffaloskor, magtröjor och The Prodigy. Dröm ...
  • 0
Rasten,ragrats, looney tunes till snes Vilka minnen
  • 0
Jag och min bror brukade spela ett spel som barn där det fanns flera olika spel i spelet, så att säga. Ett av dom gick ut på att "bygga en fågel" till kunderna där en person med gäll röst sade "Kan DU bygga en pippifågel?" vid varje spelstart. Är det någon som spelat det, och vet vad det heter?
  • 0

Lördagsmorgnar med Pokémon, med frukost framför TVn, stort glas O'boy, ostbullar med smör, marmelad, ost, kaviar och ättiksgurka, det äts fortfarande på helgerna.

Kablam, katthund,

Drake & Josh som var fruktansvärt.

Digimon, Gogos, pokemonkort, gameboy.

Man kände att man var bäst i världen när man vann över borrar i spel.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!