Gamereactor Sverige. Kolla in stekheta speltrailers samt uttömmande intervjuer från spelvärldens största spelevenemang. Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
Gamereactor
nyheter
Chivalry 2

Chivalry 2 får flera grafiska lägen till PS5 och Xbox Series X

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Det kommande medeltida actionspelet Chivalry 2 från Torn Banner Studios släpps i juni, och kommer som så många andra titlar idag bli en generationsöverskridande titel. Nu har utvecklaren släppt detaljer om Playstation 5- och Xbox Series S/X-versionerna av spelet, och de erbjuder flera grafiska alternativ och senare även ray-tracing.

Båda konsolerna kommer att ha tre visuella lägen; "prefer ray-tracing", vilket möjliggör ray-tracing men låser spelet till 30 bilder per sekund; "prefer Frame-rate" sparkar prestandan upp till 60 bilder per sekund, men utan ray-tracing; och slutligen finns det ett läge som låser upp begränsningen av bildhastigheten.

Torn Banner Studios säger dock ray-tracing kommer att läggas till först senare och alltså inte är en del av spelet när det släpps. Den stängda Chivalry 2-betan börjar idag och pågår fram till den 26 april. Om du förbokar spelet är du garanterad en plats.

Chivalry 2 släpps den 8 juni till PC, Playstation 4/5, Xbox One och Xbox Series S/X.

HQ
Chivalry 2

Relaterade texter

6
Chivalry 2Score

Chivalry 2

RECENSION. Skrivet av Patrik Severin

Skrivbordsgeneralen Patrik har lekt riddare, blåst trumpet, vrålat, tappat lemmar och exploderat huvuden genom att kasta vapen och föremål på folk, i denna kaosartade Hollywood- porträttering av medeltiden.

0
Chivalry 2 får en explosiv ny trailer

Chivalry 2 får en explosiv ny trailer

NYHET. Skrivet av Patrik Severin

Chivalry 2 recensionen är på gång men under kvällen släpptes en ny trailer för spelets lansering. Den går att beskåda här. I den får vi se riddare, pilbågsskyttar och...



Loading next content