Gamereactor Sverige. Kolla in stekheta speltrailers samt uttömmande intervjuer från spelvärldens största spelevenemang. Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy
Strax innan helgen kom det rykten om att Beyond Good & Evil 2 befinner sig i utvecklingshelvetet, och att hela projektet kan hänga löst. Uppgifterna kom främst från den...
Det var under E3-mässan 2017 som vi för första gången fick se Beyond Good & Evil 2, och då hade spelet varit under utveckling sedan 2012. Året därpå fick vi se mer av den...
Igår kunde vi berätta att flera anställda anklagat Michel Ancel för uselt chefskap, något som resulterat i både depression och sjukskrivningar. Det handlade främst om...
Man kan lugnt säga att Ubisoft har fått kämpa med det faktum att oroväckande många i företaget anklagats för sexuella trakasserier, otrohet och andra förkastliga saker...
Strax innan helgen hade vi det mycket tvivelaktiga nöjet att rapportera att veteranen Michel Ancel, mannen bakom bland annat Rayman och Beyond Good & Evil, skulle lämna...
I spelbranschen brukar påkostade storspel refereras till som AAA-titlar. Det är givetvis ett lite diffust begrepp utan några egentliga regler, men har kommit att bli...
Vi är många som i många och långa år längtat efter att sätta tänderna i det minst sagt stekheta Beyond Good & Evil 2, ett spel Ubisoft nu under ett samtal med investerare...
Ubisoft har flera stora spel på gång just nu och det förmodligen mest intressanta av dem är såklart Beyond Good & Evil 2, som tyvärr saknades på årets E3 eftersom de...
De trailers Ubisoft visat upp från de kommande Beyond Good & Evil 2 har imponerat och det lilla gameplay som visats upp har bekräftat att grunderna från originalet finns...
I samband med den senaste rapporten om utvecklingen av Beyond Good & Evil 2, den så kallade Space Monkey Report, bekräftades bland annat att internetuppkoppling krävs för...
Beyond Good & Evil 2 verkar bli direkt groteskt påkostat och som med så många andra sådana projekt är det svårt för en ensamt studio att göra allting. För huvudansvaret...